האם קולר חשמלי נגד נביחות מכאיב לכלבים?

אילוף באמצעות קולר חשמלי נגד נביחות נראה במבט ראשון כמכשיר עינויים המכאיב לכלבים בצורה אכזרית וברוטלית, אך בדיוק ההיפך הוא הנכון. במאמר זה נסביר מדוע השימוש בקולר הוא ההומני והמועיל ביותר ואינו מכאיב כלל לכלב. בפט בסט תוכלו למצוא קולר חשמלי נגד נביחות ועוד עזרי אילוף רבים כדי לסייע לכלבכם להתנהג למופת ליד אנשים וכלבים אחרים. 

 

פט בסט

פט בסט הינה חנות לכל צורכי בעלי החיים החל ממזון לכלבים, חתולים, מכרסמים, זוחלים, ציפורים ודגים, וכלה באביזרי נוי וטיפוח ומוצרי אילוף כגון קולר חשמלי נגד נביחות. בחנות תוכלו למצוא את טובי היצרנים בארץ ובחו"ל וליהנות ממחירים משתלמים במיוחד ומשלוחים עד פתח הבית בנוחות ואמינות.

קולר חשמלי נגד נביחות

האם קולר חשמלי נגד נביחות מכאיב לכלבים?

קולר חשמלי נגד נביחות מזהה את הויברציות שמתרחשות בעת הנביחה ומשמיע צפצוף. מספר שניות לאחר הצפצוף הכלב יחוש מעין צביטה הנגרמת בגלל זרם חשמלי המגיע בשש דרגות עוצמה מחלש מאד ועד חזק. הכלב לומד לקשר בין הצפצוף לצביטה ואם יפסיק לנבוח בעת הצפצוף יימנע מן הזרם החשמלי. קולר חשמלי נגד נביחות הוא ציוד לכלבים המשמש לאימון מקצועי.

 

מהם היתרונות של קולר חשמלי נגד נביחות?

מעבר לעובדה שהזרם החשמלי רק מעורר אי נוחות אך לא כאב וכי הכלב יכול להמנע ממנו על ידי הפסקת הנביחה, הוא מלמד את הכלב לקשר את אי הנוחות לקולר ולא אליכם כמאלפים או בעלים. החלופות הנפוצות ביותר לקולר הן משיכה חזקה ברצועה שגם מכאיבה לכלב וגם מעליבה אותו או צעקה רמה שמפחידה אותו. מסיבה זו, הכלב לומד כי לא אתם אלו אשר 'מחנכים' אותו לא לנבוח ואינו שומר נגדכם טינה או פוחד מפניכם, כדי שהקשר ביניכם יהיה אוהב וחם ולא מבוסס על פחד ואימה.

קולר חשמלי נגד נביחות

מדוע יש לאלף כלב לא לנבוח?

רבים יגידו שהנביחה היא צורת הדיבור של הכלב, אז מדוע עלינו למנוע ממנו לנבוח? להלן הסיבות מדוע יש לאלף כלבים שלא לנבוח:

  • כלבים עובדים – כלבים עובדים צריכים להיות שלווים ושקטים ולהתמקד בעבודתם, זיהוי סמים, מציאת נעדרים וכדומה, ולנבוח רק כאשר זיהו משהו.
  • כלבים טיפוליים – כלבים טיפוליים שמיועדים לשיקום ילדים ומבוגרים לאחר טראומה או לשיפור הבטחון העצמי לא נובחים כדי שלא להרתיע או להפחיד את המטופלים.
  • כלבים בעלי נביחה עזה ורמה – כלבים אשר מטרידים את מנוחת השכנים בנביחות רמות ובלתי פוסקות ויבבות היסטריות ביום ובלילה כל אימת שעובר כלב או חתול ברחוב.

 

לסיכום

קולר חשמלי נגד נביחות אינו מכאיב לכלבים וגם מאפשר להם להמנע מהזרם החשמלי באמצעות הפסקת הנביחה עם השמע צליל הצפצוף. בפט בסט תוכלו למצוא קולרים חשמליים מן היצרנים המובילים במחירים משתלמים ובמשלוחים עד פתח הבית באחריות ובאמינות.

ציוד לכלבים

 

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »