האם אפשר לשחק פורטנייט באקס בוקס?

אם יש לכם קונסולת משחק של אקס בוקס, ואתם מתים על פורטנייט במחשב, למה שלא תשחקו בו באקס בוקס שלכם בחווית משחק אולטימטיבית ועוצמתית? כן, זה אפשרי בהחלט. איך מתקינים פורטנייט על אקס בוקס וכמה זה עולה לנו?

 

מה זה פורטנייט?

פורטנייט הוא משחק תלת ממדי פופולארי ואהוב ששיגע את עולם הגיימרים. המשחק מאפשר פעילות מרובת משתתפים שמתפתחת באופן מתמיד ובו שחקים שונים משתפים פעולה או  נלחמים האחד בשני וביצורים אחרים.

בפשטות ניתן להסביר כי בתחילת המשחק אתם ועוד 99 שחקנים נוספים נופלים מתוך אוטובוס מעופף אל אי בודד, ובידיהם גרזן בלבד. במהלך המשחק, עליהם לאסוף נשקים וחפצים שונים והכל במטרה להישאר האחרון ששורד – הוא המנצח של המשחק.

בכל עונה החוויה שונה, ומספקת משחק תחרותי מגוון ובלתי צפוי שהופך גדול ופרוע יותר ויותר. ז'אנרים שונים שנוצרו בידי השחקנים עצמם המסוגלים לבנות ולפתח בתוך המשחק, יהיו חשופים בפניכם בעת המשחק. בעקבות כך, כל סיבוב שונה  מקודמו ויש המון אלמנטים שונים שמעניקים לכל משחק ומשחק בפורטנייט נופח מיוחד ושונה, שתמיד יעניין ויחדש עבורכם.

במידה ואתם כבר מכירים את המשחק פורטנייט, ואתם משחקים באקס בוקס, למה שלא תשלבו בין השניים?

 

האם זה אפשרי?

אז כאמור כן, זה אפשרי!  בעקרון, פורטנייט הוא משחק חינמי לאקס בוקס. ניתן להוריד אותו ללא עלות אך לא יהיה ניתן לשחק בו, אלא אם אתם מנויים של מנוי אקס בוקס לייב גולד. מנוי זה לא כרוך בעלות גבוהה, ומספק לכם עשרות רבות של משחקים זמינים, מעבר לפורטנייט.

כמו כן, אם אתם מעוניינים לשחק בפורטנייט לאקס בוקס וואן, תוכלו לרכוש מגוון רחב מאוד של תוספים מרגשים שיוסיפו לחווית המחשק שלכם ויעצימו אותה. לדוגמה, תוכלו למצוא סקינים שונים בין היתר של דמויות מוכרות כמו ספיידרמן, באטמן והארלי קווין. מכו כן, תוכלו לרכוש VBUCKS שהם המטבעות שמשתמשים בהם בתוך המשחק ל"רכישה". המחירים לתוספים הם משתלמים, אך הקפידו לרכוש מוצרים המתאימים למשחק פורטנייט באקס בוקס על מנת שתוכלו להוסיף אותם.

יש לציין שבמידה וחבריכם משחקים בפורטנייט מהטלפון או מהמחשב, עדיין ניתן לשחק עימם. ניתן להיכנס ללובי של חבריכם, ולצורך כך תצטרכו רק את שם המשתמש שלו ב-Epicgames. במידה ולא הצלחתם להתחבר, בדקו בהגדרות כי האופציה פתוחה, שכן ניתן לחסום אותה באמצעות שינוי ההגדרות.

 

לסיכום

ניתן לומר שהמשחק פורטנייט כבר את העולם, בחמשת השנים שהוא באוויר. עם יותר ממאה מיליון משתמשים שמאוד אוהבים לשחק בו ואף מוצרים ממותגים רבים שילדים אוהבים שיוצרו בהשראת המשחק. כעת, ניתן לשחק בו גם בסוגים שונים של טלפונים, כמובן במחשב ובטלוויזיה – ואיך לא, גם באקס בוקס!  אל תוותרו על חווית משחק מעולה בפלטפורמות שונות.

קונסולת משחקים

 

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »