דווקא בחורף! החשיבות שבתספורת לכלב

אם תשאלו את האדם הממוצע ברחוב, גם אם הוא מחשיב את עצמו כמבין בכלבים סך הכל, הוא יגיד לכם שכלבים צריך לספר רק בקיץ. ההנחה מתבססת בין השאר על המחשבה שבחורף הם צריכים להישאר עם פרווה חמה וארוכה כמה שיותר, כדי להגן על עצמם מפני הקור.

 

תספורת כלבים

אם יצא לכם לעבור במקום כמו מספרת כלבים במודיעין, בטח ראיתם שם מחזה שיכול להיראות קצת מוזר – ספר העובד על תסרוקת לכלב. תופתעו לשמוע, תספורת לכלבים זה עסק רווח מאוד. גם בקיץ וגם בחורף, ועל כך נפרט בהמשך.

 

מה כל כך מיוחד בתספורת כלבים?

לכלבים שונים יש סוגים מגוונים ושונים של פרוות, לכל פרווה ישנה מברשת שונה, והיא גם דורשת תספורת שונה. זו הסיבה שלא מומלץ בכלל לספר את הכלב שלכם בעצמכם בבית. ראשית, מכונות התספורת של בני האדם אינן מתאימות לכלבים, גילוח קרוב מדי יסכן את הכלב, ויש להשאיר לפחות סנטימטר של פרווה. אם אתם גרים באזור ירושלים ומודיעין פנו למקום כמו מספרת כלבים במודיעין ויטפלו לכם בו שם כראוי.

 

אז למה חשוב לספר כלבים גם בחורף?

אם אתם גרים במקום חם, כמו למשל מדינת ישראל, תהיו בטוחים שהכלב שלכם סובל רוב ימות השנה מחום. גם אם לכם נראה שעכשיו חורף, עבור הכלב מדובר אך ורק ביום קצת יותר נעים מימות הקיץ החמים עד מאוד. זו הסיבה שהפרווה שלהם לא באמת צריכה להיות ארוכה וצפופה כדי להתמודד עם קור, זה פשוט לא קיים. בנוסף, לכלבים רבים, במקרה של פרווה סבוכה וארוכה מדי, עלולים להיווצר קשרים, ואחר כך תגענה גם בעיות עור וטפילים. הקור הפונטציאלי שאמור להרגיש הכלב שלכם, עדיף מחוויית הטפילים המזעזעת. בטח כשאין מדובר בקור אמיתי.

 

הקור לאחר הרטיבות

גם אם נגיד שהכלבים כן סובלים מקור במידה כלשהי. בחנות כמו אוכל לכלבים במודיעין, יגידו לכם שתספורת בחורף חשובה על מנת שהפרווה לא תהיה מדי ארוכה עד כדי כך שכשהיא תירטב בחורף, הכלב עלול להצטנן. כן כן, דווקא בגלל הפרווה הארוכה מדי. בנוסף, הבוץ בחורף, גורם אפילו לצורך גדול יותר בתספורת אצל הכלבים. התייבשות של בוץ על פרוות כלב עלולה לגרום לו לצרות רבות. גם בנוגע לזה, ימליצו לכם במקומות רבים, למשל חנות אוכל לכלבים במודיעין, לספר את הכלב גם בחורף.

לסיכום, תספורת לכלבים היא עניין רווח למדי, תופתעו לשמוע. יש שיגידו שמדובר בדבר אלמנטרי עבור הכלבים שחיים בבית. בכל מקרה, אם חשבתם שבתקופת החורף תהיו פטורים מלשלוח את הכלב שלכם לספר, טעות בידכם. גם בזמן החורף, הכלב שלכם צריך לראות את ספר הכלבים שלו. להפך, יש שיגידו שדווקא אז התספורת הופכת לדבר קריטי, שאי אפשר בלעדיו.

כלב מסתפר

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »