דברים שחייבים להזמין לאירוע שלכם

בין הדברים שחייבים להזמין לאירוע שלכם, היא עמדת מציאות מדומה, שכל המוזמנים ירצו לקחת בה חלק. אטרקציית מציאות מדומה, היא מיוחדת, מתאימה לכל מגדר, גיל, והופכת כל אירוע, ליוצא דופן וזכיר במיוחד.

 

סביבת מציאות מדומה

מציאות מדומה היא הדמיה של מרחב מסוים, ויכולה להתבצע בעזרת מספר מכשירים, כגון: מחשב, קונסולה המיועדת לכך וכן מכשיר סלולרי. מציאות מדומה מאפשרת למשתמשים בה, לחוש את עצמם כאילו הם נוכחים, בסביבה אותה מדמה המכשיר. מציאות מדומה, יכולה לדמות סביבות הקיימות בעולם הממשי, כמו הדמיות הנערכות עבור אימונים של טייסים או לדמות סביבות שאין בהן דבר מן המציאות.

 

מציאות מדומה – טכנולוגיה מהנה

מציאות מדומה ומציאות רבודה הן חגיגה של ההווה ושל העתיד. זוהי טכנולוגיה מתקדמת, שניתן בעזרתה לשחק לבד או עם כמה שחקנים, במציאות שונה לחלוטין ומדומיינת. מציאות מדומה משמשת במקומות שונים, גם ללימוד נושאים שונים, כיוון שהיא בעצם הדמיה של המציאות. הטכנולוגיה מאפשרת גם משחק עם אנשים שונים, מה שמאפשר גם פן תחרותי ומשחק משותף מהנה. טכנולוגית הצילום ב- 360 מעלות, והשימוש במשקפי התלת ממד, מאפשרת למשתמש, להרגיש בתוך המציאות המדומה. בנוסף, קיימות גם סימולציות הכוללות מידע חושי נוסף, כגון קולות או צלילים, הבוקעים מרמקולים.

 

חוויה מלהיבה

קיימות לא מעט אטרקציות לאירועים, אולם חווית המציאות המדומה, עולה ביתרונותיה הרבים, על אטרקציות אחרות בחדשנותה וייחודה, ובכך שהיא מלהיבה, מרגשת, ואיננה יקרה, והרבה אנשים שמחים להתנסות בטכנולוגיה לא מוכרת להם. מציאות מדומה היא אטרקציה המספקת בילוי, אשר נמשך בין דקות לשעות – בהתאם לדרישות הפרטניות של מזמיני האטרקציה. מציאות מדומה, מתאימה למסיבות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת, חתונה, ולאירועים עסקיים כגון: ימי גיבוש, השקות, סדנאות ועוד.

 

ציוד של מציאות מדומה

קיימות בשוק מספר רב של חברות, כגון חברת אוקולוס קווסט, המציעות חוויית מציאות מדומה לאירועים, חשוב לבחור חברה מקצועית ומנוסה בעלת ציוד:

  • מחשב VR – שהינו מחשב חדשני ומתקדם, המיועד לחוויה זו.
  • משקפי מציאות מדומה – המתחברות בצורה ישירה.
  • שלטים – שלטים וחיישנים, המשמשים כחלק מהאטרקציה.

המשחקים הקיימים במתחמי מציאות מדומה, הם: משחקי יריות, משחקי ספורט, משחקי מרוץ, הרפתקאות ועוד.

 

אירוע מציאות מדומה

כל אירוע המתבסס על אטרקציות חווייתיות, מרוויח ממתחם של מציאות מדומה, הקיים בנוסף לעמדות מולטימדיה ועמדות משחקים. המתחם מושך תשומת לב רבה, והופך את האירוע ליוצא דופן ומיוחד. המתחם מאפשר לילדים מגיל 7 לשחק במתקנים, ללא הגבלת גיל מקסימאלית. בנוסף, אין כל צורך בציוד מיוחד, לבד מחלל גדול שניתן לפרוש בו את כל הציוד, וכמובן שקעים חשמליים.

 

לסכום

מציאות מדומה, היא הדמיה של המרחב שסביבנו, הנעשית על ידי מחשב, וגורמת למשתמשים לחוש כאילו הם נמצאים במרחב מציאותי לחלוטין. מתחם של מציאות מדומה לאירוע, מושך קהל רב, מלהיב, והופך את האירוע ליוצא דופן ומיוחד.

 

איש לובש מכשיר

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »