בוק בת מצווה – הפרחת הסטיגמות

גיל 12 מביא איתו הרבה התרגשות לקראת אירוע בת המצווה.

קניית שמלה, בחירת מקום ולא פחות חשוב – בוק תמונות איכותי של כלת האירוע.

כמה דברים שאתם חושבים שאתם יודעים על בוק בת מצווה אבל כבר לא כל כך נכונים.

נדמה כי אי אירוע בת מצווה לא יכול להיות שלם באמת מבלי שיהיה בוק בת מצווה אשר מציג תמונות איכותיות ומיוחדות של כלת האירוע. כבר מזמן לא מדובר רק בספר אורחים לחתימות, התמונות מהבוק לעיתים מוקרנות לכל אורך האירוע ודואגות שכולם יזכרו מי מוקד העניינים לאורך כל הערב.

 

בוק בת מצווה הוא הוצאה יקרה

על פניו, נראה כי יש הכרח לחסוך לאירוע בת מצווה לאורך כמה שנים על מנת להגשים לילדה את כל החלומות אותם היא סוחבת מגיל צעיר. בתוך כל הוצאות האירוע נמנית כמובן ההוצאה על צילום הבוק, אך בפועל היא כלל לא חייבת להיות יקרה. פעמים רבות הורים מעדיפים לסגור עם מקום האירוע חבילה כוללת כך שהגבייה היא גם בעבור בוק, המחיר אשר מציעים המקומות הוא לא בהכרח המחיר הכי משתלם, ועוד לא דיברנו על האיכות.

 

כל הבוקים נראים אותו דבר

על פניו נראה כי כל בוק בת מצווה בראשון לציון יראה בדיוק כמו בוק בת מצווה של ילדה מהצפון או מהדרום בגלל המוטיבים החוזרים שהרבה צלמים משתמשים בהם. אך בכלל לא כך חייב להיות הדבר. עבודה עם סטודיו איכותי תחשוף בפנייך התאמה אישית ללקוח לפי החלומות והרצונות שלה, כולל הסטיילינג וזוויות הצילום, כך שהבוק יכול להיות באותו הלוקיישן כמו של אחרת, אך שונה לחלוטין.

 

יום צילומים זה יום מתיש

אין ספק שיום הצילומים של הבוק יכול להיות מתיש בגלל שהוא ארוך ודורש לעמוד זמן ממושך בלי הרבה תזוזה, אך עם הגישה הנכונה של הסטודיו בו תבחרי להצטלם היום כולו יכול להפוך לחוויה אחת גדולה בדרך לבת מצווה. כדאי לבוא לצילומים בליווי משפחה וחברים אשר יהפכו את היום הזה לשמח. כמו כן, אם כבר באת לעשות בוק, תשתחררי ותיהני מהיום הזה, ותרגישי דוגמנית אמיתית!

 

בשביל בוק בת מצווה צריך לדעת לדגמן

אין מה להתאמן לפני יום הצילומים או להרגיש לחוצות, בוק בת המצווה הוא הבוק שלך, והמטרה שלו היא לתעד את החיוך שלך ואת היופי שלך. אין צורך בלהיות דוגמנית מקצועית או בעלת ניסיון מול המצלמה. לא רק שהצוות יכווין וילווה אותך כדי להוציא את המיטב, חשוב לזכור שאת כבר הכי יפה שיש והבוק רק ידגיש זאת.

בוק בת מצווה הוא חוויה לכל דבר ובכלל לא חייב להיות יקר מאוד. חשוב לבחור בסטודיו איכותי שמציע מחיר הגיוני בשילוב של אווירה טובה ונעימה ככה שכל אחת תרגיש דוגמנית.

 

תמונה תלת מימד

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »