ארבע אטרקציות שצריך בכל אירוע לילדים

ימי הולדת עבור הקטנים שלנו יכולים לפעמים להכניס אותנו לבלבול. לא תמיד נדע איזה אטרקציות ואירועים להביא כדי שהילדים ייהנו באמת, ומה הדבר הכי חם בשוק. הסירו דאגה מליבכם, הכנו עבורכם רשימה של ארבע אטרקציות שצריך בכל אירוע לילדים. יש דברים שלא משתנים, לא משנה מה הגיל או באיזה מקום, ילדים פשוט אוהבים להיות ילדים וליהנות. 

 

התאמת האירוע לילדים

לפני שניתן דוגמאות לאטרקציות, חשוב לדעת שיש להתאים את ההפעלות ביום ההולדת למשתתפים ולילדים עצמם. במידה ומדובר בילדים קטנים בגיל הרך, ההמלצה היא לבחור בפעילות תואמת גיל ואינה קשה מידי, כמו בלוני צורות או משחקי מצנח עם כדורי ענק. אל תשכחו שבסופו של דבר המטרה של האירוע היא לגרום לילד יום ההולדת להנות, ולשאר החברים מסביבו גם כן. כל האטרקציות שאתם מעוניינים בהן תוכלו להשיג באתר כיפלנד אטרקציות לאירועים.

 

עגלת ממתקים

אל תספרו להורים, אבל כל ילד אוהב מתוקים. לא סתם עמי ותמי הלכו שולל אחרי בית המכשפה שניסתה לפתות ילדים עם ממתקים. עגלת ממתקים ביום הולדת זה מעין קסם אינסופי שופע שישמח לבב כל ילד, לא משנה באיזה גיל הוא נמצא. עגלת ממתקים יכולה להגיע בשלל דרכים וצורות, בין אם זה צמר גפן מתוק או עגלה עם סוכריות גומי, מסטיקים ומיני שוקולדים טעימים. רק אל תשכחו לצחצח שיניים אחרי.

 

ג'ימבורי

ג'ימבורי זה שם המשחק כשאנחנו רוצים להלהיב ילדים עד הסוף. אין ילד מגיל שנתיים עד 12 שלא ירצה לקפוץ על מזרנים ולהוציא אנרגיה על מתקנים חווייתיים וכיפיים. האמת? גם אנחנו היינו רוצים ג'ימבורי למבוגרים, חבל שזה עוד לא קיים.

חווית הג'ימבורי יכולה להתקיים בשלל מימדים, ניתן להביא משטחי ענק ועשרות מתקנים, וניתן לצמצם זאת לכדי 4 מתקנים קטנים וכמה מזרונים בלבד. גודל האירוע יכול להשפיע על כמות המתקנים ועל כן יש לבצע ספירת ילדים ומשתתפים על מנת שלא יהיה ריק מידי בשלל המתקנים או מלא מידי במעט מתקנים עם ילדים שמתחרים על מקומם על המזרון.

 

מתנפחים

מתנפחים בלא שונה מהג'ימבורי גם הם מנייה חמה בקרב ילדים. כל שנדרש הוא להזמין מתנפח אחד או שניים, או יותר בהתאם לכמות ילדים ולהנות. מתנפחים להשכרה יכולים לסגור פינה לאירוע שבו אתם לא בטוחים לגמרי מה לעשות עבור הילדים. אם אין לכם איזשהו רעיון גדול אלא כמה רעיונות קטנים, הוסיפו גם מתנפח אחד לרשימה ובכך הפכו את האירוע מדבר רגיל לדבר שכל הילדים בכיתה ידברו עליו אחר כך.

 

שולחנות משחק

אם הילדים כבר גדלו, וג'ימבורי או מתנפחים לא מרגשים אותם, שולחנות משחק זה בדיוק הפתרון עבורכם. שולחנות משחק ישמרו על הילדים תקשורתיים אחד עם השני לאורך כל הערב, וגם יגרמו להם לקצת חשיבה ופעילות קבוצתית.

אירוע אטרקציות לילדים

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »