ארבעה משחקי אונליין שווים

מי מאיתנו לא מחפש מדי פעם דרכים להעביר את הזמן במשרד, בבית או במהלך הרצאה משעממת באוניברסיטה. לא אחת, אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציות כאלו ואחרות משוטטים ברחבי האינטרנט ומחפשים דרכים משעשעות ומאתגרות מעט להפיג את השעמום.

 

משחקי  אונליין

לשם כך בדיוק, האינטרנט מלא במשחקים מעניינים מכל מיני סוגים. ישנם כאלה שזוקקים חשביה מאומצת וישנם כאלה שלא מצריכים יותר ממספר הקשות זריזות על העכבר או המקלדת על מנת להגיע לניצחון. המשחקים בדרך כל צבעוניים, פועלים עם מוזיקה נעימה ברקע, ומהווים מנה מדודה של בידור שיכולה לרענן כל אחד ובהצלחה.

אך, כיצד נוכל לבחור את המשחקים המתאימים לנו ביותר, כאלו שבאמת נהנה מהם ולא נאבד את ידינו ורגלינו במרחביו העצומים של האינטרנט על מנת למצוא את המשחק האידיאלי עבורנו בהתחשב בסיטואציה.

ארבעה משחקי אונליין שווים

משחקי האונליין המומלצים

לשם כך, קיבצנו עבורכם את ההמלצות הטובות ביותר, למשחקים עבור כל מטרה ובהתאם ליעוד אותו תבחרו. חילקנו את המשחקים למספר קטגוריות, כמוצג להלן.

 

משחקי חשיבה

משחקי החשיבה המומלצים עבורכם הם שח-מט אונליין ודמקה אונליין. משחק השח מט, הוא אחד המשחקים העתיקים ביותר בעולם, והוא מגלם בתוכו אנליטיות, חשיבה חזותית, אסטרטגיה, זיכרון ותפיסה מהירה. כנסו לאחד האתרים המומלצים, המאגדים בתוכם מספר רב ביותר של שחקנים און ליין והתחרו במגוון שחקנים ממגוון מדינות.

לחלופין, גם דמקה זהו משחק יחסית עתיק, אך פחות מורכב ברמת החשיבה הנדרשת מכם. לכן, אם את מעוניינים בהעברת זמן יותר קלילה מבחינה מחשבתית, אתם מוזמים להיכנס לאתרים המקבילים, הקיימים עבור דמקה באינטרנט.

 

משחקי מזל

משחקי מזל הם משחקים בהם קיים שילוב מסוים של חשיבה ואסטרטגיה, אך יחד עם זאת גורם לא פחות משמעותי הוא המזל. כלומר, הקובייה או שילוב הקלפים הרנדומלי שיפול בחלקכם. בתחום זה, נמליץ בפניכם על שלושה משחקי מזל.

ארבעה משחקי אונליין שווים

פוקר

פוקר אונליין, הוא שילוב מדהים של אסטרטגיה, הימור ומזל בצבר הקלפים אותו קיבל השחקן. רבים מוצאים במשחק זה את השילוב האידיאלי בין ריגוש, מזל ואסטרטגיה. האתר המומלץ למשחק הוא של 7XL פוקר, אתר המתמחה מזה שנים בתחום משחקי הפוקר אונליין.

 

מונופול

משחק נוסף התלוי בשילוב של מזל ואסטרטגיה, הוא מונופול און ליין, הכללנו אותו בקטגורית משחקי המזל, מכיוון שניתן לשחק אותו על כסף, והוא תלוי בשילוב מיוחד של אסטרטגיה וצירוף המספרים שתקבלו בקוביות.

 

Risk

משחק נוסף מומלץ, הוא המשחק risk, משחק שמשמעותו היא "סיכון" בעברית. משחק זה הוא משחק שמשלב בתוכו אסטרטגיה רבה, מזל רב בקרבות הקוביות שבאמצעותן תוכלו לכבוש מדינות וארצות, וכמובן יעניק לכם את הבידור וההנאה שתחפשו בזמנכם הפנוי.

 

לסיכום

כעת, מה שנשאר לכם הוא בסך הכול לבחור את המשחק שמעניין אתכם, ולהתחיל לשחק במלא ההנאה והריגוש.

ארבעה משחקי אונליין שווים

אולי יעניין אותך גם

משחקי לוח
למבוגרים
משחקי חברה מגבשים

משחקי חברה הם דרך מצוינת ליצירת אינטראקציה חברתית ולגיבוש קבוצתי. הם מספקים הזדמנות לחברים, משפחה או עמיתים לעבוד ביחד כקבוצה, תוך פיתוח כישורי תקשורת וקבלת

קרא עוד »
מה זה וייפורייזר?
למבוגרים
מה זה וייפורייזר?

וייפורייזר הינו מכשיר אידוי, אשר מחמם עשבים וחומרים אחרים עד שהם משחררים את הרכיבים הפעילים שלהם לאדים שנשאפים לאחר מכן. היתרון העיקרי על פני עישון

קרא עוד »