אסתטיקה לפני הכל – כך תפיקו אירוע שיצטלם טוב

אנחנו 'אוכלים' אירועים עם העיניים כאשר הויזואליות מהווה אלמנט משמעותי בהנאה ובהתרשמות שלנו מהאירוע. הפקת אירוע כוללת דאגה למגוון ההיבטים עליהם יש לתת את הדעת בארגון אירוע, אולם למרות שהפן הקולינרי הוא חשוב מאוד ולאספקט המוזיקלי תהיה השפעה על הצלחת הערב, הרי שלרמת עיצוב גבוהה ואמירה ויזואלית מרשימה תהיה את השפעה הגדולה ביותר.

בפוסט הבא: כל מה שצריך לדעת כדי לתכנן אירוע מעוצב ספץ.

 

אירוע מושלם באולם מושלם

רם אירועים, החברה המובילה להפקת אירועים ודוכני מזון נותנת לנו טיפים מניסיונה: כך תוכלו לחסוך לעצמכם עבודה רבה בבחירת מקום אירוח ברמת עיצוב גבוהה: ניתן לבחור באולם מרשים או בגן אירועים בעיצוב מרשים. תמיד תוכלו להזמין חברת עיצוב שתשדרג את העיצוב הקיים, אולם כאשר העיצוב הבסיסי מרשים, העבודה תהיה מינימלית.

קיימת אפשרות נוספת, לעיצוב חלל מאפס לפי סגנון האירוע המועדף עליכם. זה מתאים עבור מארחים המעוניינים בסגנון עיצוב אשי לחלוטין או במקרים בהם חלל האולם/כל מקום אחר נבחר לקיום האירוע, אינו מספק את רמת העיצוב הנדרשת.

אירוע מושלם באולם מושלם

דוכני מזון – תאווה לעיניים

דוכני מזון הם הבאזוורד בעולם האירועים, כאן זוכים האורחים שלכם להיחשף למנות משובחות בצילחות מוקפד ובהגשה מקצועית של אנשי צוות מיומנים ואדיבים במיוחד. זו צורת הגשה קלילה המאפשרת פיתוח קשרים חברתיים ופטפוט תוך כדי לגימה ממשקה מועדף. חשוב להקפיד על רמת דקורציה גבוהה של הדוכנים, עיצוב המזון בהתאם והגשה אסתטית. באופן זה אתם משיגים 2 ציפורים במכה: רמה קולינרית גבוהה ועיצוב מוקפד של האירוע שלכם.

דוכני מזון - תאווה לעיניים

עיצוב במת האמנים/זמרים/נגנים באירוע

החלק המוזיקלי באירוע שלכם עשוי לשרת גם את מטרות העיצוב. במה, תאורה ומסך לדים ייתנו הרבה 'שואו' וישיגו במקביל גם את החוויה המוזיקלית וגם אסתטיקה שמצטלמת היטב. חוגגים חתונה, בר מצווה או יום חברה בשילוב מוזיקה? זה הזמן לרתום את אזור השירה והנגינה לעיצוב האולם.

 

תאורה

שימו לב שלתאורה יש כוח מאגי בעיצוב אירועים. הקפידו על יצירת שני רובדי תאורה: תאורה כללית שתיתן מספקי בהירות באולם לצד תאורת אווירה שיוצרת הווי, רושם ושואו. אירוע מקצועי שמצטלם היטב הוא אירוע שמציע אפקטים שונים של תאורה. שקלו לשכור את שירותיה של חברת תאורנות מקצועית, שכן לויזואליות אותה מציעה תאורה איכותית הכוללת  משחקי תאורה, אין מתחרים.

 

איך ליצור אירוע אסתטי? מסכמים

אירוע המשלב יופי ועיצוב מושלם יכלול: עיצוב קולינרי עשיר, תאורה כללית ותאורת אוויר כולל משחקי תאורה, עיצוב האזור המוסיקלי של האירוע וכן עיצוב בסיסי מרשים של אולם או גן אירועים. אנו ממליצים להיעזר בשירותיה של חברת הפקה על מנת ליהנות מהמקצועיות, היעילות והידע הרב באמצעותו ניתן ליהנות מאירוע ברמה גבוהה ובמינימום היערכות.

האירוע שלכם הוא הזמן שלכם להביא את עצמכם במקסימום, זכרו שלויזואליות של האירוע תהיה השפעה על הצלחת האירוע ועל הנראות שלכם בתמונות. השקיעו בעיצוב מוקפד שיישאר לכם כמזכרת מצולמת לכל החיים.

אסתטיקה לפני הכל - כך תפיקו אירוע שיצטלם טוב

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »