5 אנשים מקצוע שחייבים לבחור טוב לחתונה

יום החתונה הוא אחד הימים המרגשים שזוכרים לכל החיים ולקראתו עושים הכל כדי שיהיה מושלם.

לצד בחירת האולם ושמלת הכלה, מה שמשפיע על החתונה ובפרט האווירה באירוע הם האנשים.

ולא, אנחנו לא מתכוונים לאורחים (למרות שהם בהחלט משפיעים על האירוע) אלא על אנשי המקצוע שאמונים על הפיכת האירוע שלכם למושלם.

אלו אנשי המקצוע שצריך לבחור טוב לחתונה שלכם

 

  1. צלם

אמנם חתונה היא אירוע שזוכרים למשך כל החיים, אבל לפעמים הזיכרון לא מספיק. זה חשוב מאוד להשקיע בבחירת הצלם או צוות הצילום בחתונה על מנת שהתוצאה הסופית תהיה לשביעות רצונכם. התמונות מהחתונה וסרט הוידאו אם תבחרו לעשות כזה ילוו אתכם למשך כל חייכם – הילדים שלכם יראו אותן ואולי אפילו הנכדים. לכן חשוב להשקיע בבחירת הצלם, לבקש עבודות קודמות ולראות שהסגנון שלו מתאים לכם. כמו כן חשוב לראות מהם השירותים שצוות הצילום מציע כגון צילום וידאו, סטילס, מגנטים וכדומה ולראות שאתם מקבלים את השירותים החשובים לכם.

 

  1. דיג'יי

אחד מאנשי המקצוע שמשפיעים הכי הרבה על האווירה בחתונה הוא הדיג'יי. שתי חתונות יכולות להיות זהות לחלוטין מבחינת האולם והאוכל אבל תהיה בהן אווירה שונה לחלוטין אם הדי ג'יי שונה – ולכן חשוב מאוד להשקיע בבחירת דיג'יי לחתונה. בבחירת דיג'יי חשוב קודם כל לדבר איתו ולראות מה הסגנון שלו וכיצד הוא יכול להתאים את עצמו אליכם. מומלץ לבחור דיג'יי שקיבל עם המלצות וקבלות, וכזה שיגלה עבורכם אדיבות וסבלנות.

 

  1. שירותי בר

לעיתים שירותי בר מגיעים יחד עם הקייטרינג או עם האולם אבל לפעמים גם לא. כך או כך, גם אם אתם לא חובבי אלכוהול גדולים בהחלט צריך שתהיה כמות מספקת של אלכוהול בחתונה שלכם. בדרך כלל בר מובנה שמגיע עם האולם יהיה במחיר זול יותר, אך גם היצע המשקאות יהיה מצומצם והאיכות תהיה נמוכה יותר. לחילופין, השכרת שירותי בר חיצוניים יהיו יקרים יותר אך כנראה שיהיו לכם יותר אופציות, כגון קוקטיילים מכל מיני סוגים וכדומה.

 

  1. שירותי קייטרינג

בדומה לשירותי בר, גם קייטרינג מגיע לעיתים עם האולם ולפעמים לא. כך או כך, האוכל הוא אחד הדברים החשובים באירוע לאורחים. מומלץ ראשית כל לעשות חיפוש ברשת על חברות קייטרינג רלוונטיות ולצמצם מבחר, ולאחר מכן להיפגש עם המועמדים לטעימות. מלבד איכות האוכל, חשוב לבדוק גם מהי איכות השירות וגם שאת הקייטרינג מפעיל גוף יציב שלא יפשוט את הרגל עד שהחתונה שלכם תיערך ותצטרכו למצוא קייטרינג אחר בזמן קצר.

 

  1. מפיק לאירוע

מפיק זה אופציונלי ורבים מארגנים חתונה בעצמם ללא מפיק. אם בכל זאת בחרתם לקחת מפיק כדאי לבחור היטב כי אתם משלמים על זה לא מעט. חשוב לבחור מפיק שיש לכם איתו כימיה, כי בסופו של דבר אתם עובדים יחד למשך תקופה לא מבוטלת. חשובים גם הוותק בתחום והניסיון שלו, לכן חשוב לבקש לראות עבודות קודמות.

 

איש צלום

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »