אמן טלפתיה- מה עומד מאחורי זה?

אופי מתפרץ, כריזמה, יכולות הופעה מול קהל וקצת אבקת קסמים- אמני טלפתיה הם אטרקציה לכל אירוע ומעבר לכך – דמות מסתורית בפני עצמה.

זריזות ידיים? קסם אמיתי? כישרון מולד או יכולת נרכשת- מה עומד מאחורי אמני הטלפתיה?

 

מהי טלפתיה?

הטלפתיה היא מושג המתאר תפיסה על-חושית. הטלפתיה כוללת הבחנה מודעת או לא מודעת במחשבות, רגשות או תחושות של אדם אחר ללא גירוי חושי או תקשורת קונבנציונלית. בתוך קבוצת המושג הזה ניתן למצוא גם את המושגים קריאת מחשבות, אמן חושים ואמן על חושי ומנטליזם.

 

מיהו אמן הטלפתיה?

תחילה, כדאי לעשות את ההבחנה בין קוסם לאמן טלפתיה. קוסם הוא אדם המבצע מעשים מופלאים ועל- טבעיים באמצעות יכולות ואלמנטים אשר אין ביכולת הקהל להבחין או לדעת אותם. לעומתו, אמן טלפתיה הוא אדם אשר עוסק קסמים העוסקים בקריאת מחשבות והשפעה עליהן בעזרת טכניקות שונות המיועדות לכך.

אמן הטלפתיה, לעומת אחרים העוסקים בענף הקסמים, אינו מתעסק ברוחות אלא בעומדים מולו בלבד. החל מקריאת מחשבות, העברת מסרים או אף עיסוק בחפצים- אמן הטלפתיה, בעזרת המחשבה ותקשורת טלפתית, יודע לשבור את מוסכמות ההיגיון.

 

מה אמן טלפתיה יודע לעשות?

מנטליסט ואמן חושים טוב יודע ליצור ולשנות בהיבט הפיזי וההיבט המנטלי- מחשבתי. בהיבט הפיזי, אמן טלפתיה יודע להזיז חפצים, להעלימם או לגרום לחפצים קשיחים להתקפל כמו גומי ללא מגע או השפעה פיזית על כך. בתחום המחשבתי, אמן הטלפתיה שולט בכל מה שיכול לעלות בדעתכם בתחום המחשבה. החל מקריאת מחשבות, גילוי שמות, השפעה על הדמיון ועל תחושות, חיזוי עתידות ודברים שעוד לא קרו, עוררות זיכרונות ישנים ועוד.

 

מה אמן טלפתיה טוב צריך לדעת?

תחילה, אמן טלפתיה צריך, כמו כל אמן, להיות מקצועי. מופע טלפתיה טוב משלב קריאת מחשבות, הימורים, חיזוי, ניבוי תוצאות ודברים שנמצאים מעבר לגבולות המחשבה. בעזרת מיומנויות כמו דמיון מודרך, שפת גוף, NLP, סוגסטיה וזריזות ידיים, תופתעו לגלות כמה מעט ידעתם על עולם המסתורין.

מעבר ליכולות הטלפתיה והמיומנויות השונות אותן הוא נדרש להכיר ולדעת לשלוט בהן, בשביל מופע טוב, אמן טלפתיה צריך להיות איש של במה. לאמן הטלפתיה צריכה להיות אישיות סוחפת ומיוחדת, יכולת לתקשר עם קהל ולשתף אותו בכל רגע מהמופע. קהל באירועים יכול להיות סקפטי בכל הקשור בטלפתיה ויכולות על- חושיות, והאמן צריך לדעת להוכיח ולהראות לקהל דברים ששוברים את גבולות ההיגיון.

ניתן להזמין מופע ואמן טלפתיה לכל סוג אירוע. אמן טלפתיה מקצועי ידע להתאים את המופע לקהל ולאופי האירוע, כך שכולם יצאו עם חוויה בלתי נשכחת, לא משנה מה חוגגים. בסופו של דבר, מה שעומד מאחורי אמן טלפתיה טוב היא היכולת ליצור מופע מטלטל, משנה מחשבה ומרגש, ואולי, רק אולי, לגרום לכם להאמין בקסמים.

שולחן

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »