אמן חושים מפורסם

תמיד חלמת להיות אמן חושים מפורסם אבל לא ידעת מאיפה להתחיל? הופעת כבר כמה פעמים באירועים קטנים אבל אתה רוצה למצוא את עצמך מופיע בפני קהלים גדולים יותר? אין זה משנה מהו מקומך, אם אתה אמן מתחיל או מתקדם, אתה יכול להיות אמן חושים מפורסם אם רק תאמין בעצמך (ותיישם את הטיפים הבאים). בשורות הבאות נציין בפנייך את 3 הטיפים שכדאי שתיישם אם אתה רוצה לשנות את חייך ולהפוך להיות אמן חושים מפורסם.

 

תפרסם את עצמך

אם אתה רוצה להיות אמן חושים מפורסם, אתה צריך קודם כל לפרסם את עצמך. הרי העבודה לא תיפול עלייך משמים, ככה סתם, ללא שום מאמץ. אתה יכול לבחור באחת מהפלטפורמות הבאות כדי להביא את עצמך לפרונט ולקדם את עצמך אל עבר היעד הנכסף – הפרסום:

 

פרסום בפייסבוק

החשיפה הטובה ביותר מגיעה מהרשתות החברתיות. אנחנו מציעים תחילה להשתמש באפשרות הפרסום החינמי בפייסבוק. אתה יכול למשל לפרסם את עצמך בקבוצות שונות בפייסבוק, לכתוב פוסט בעמוד העסקי שלך ולבקש מחברים וקרובי משפחה לשתף ועוד.

 

תליית מודעות

אם אתה רוצה להיות קרוב לקהל היעד שלך, אתה יכול לתלות מודעות מעוצבות בקרבת מקום שבו הם נמצאים. אם אתה רוצה למשל להיות אמן חושים מפורסם בקרב ילדים, אתה יכול לתלות מודעות בקרבת בתי ספר וגני ילדים.

 

תשדרג את הטריקים והתרגילים שלך

אחד הדברים שכל אמן חושים צריך לעשות אחת לתקופה זה ריענון ושדרוג של הטריקים והתרגילים שלו. הכוונה היא, שאם למשל יש לך כרגע X טריקים, אתה צריך לגרום לכך שיהיו לך X+3 טריקים. חשוב מאוד לרענן את הטריקים אחת לכמה חודשים ולבצע אותם קודם כל על חברים וקרובי משפחה, כדי לבדוק שהם אכן טריקים טובים. שים לב, במידה והקרובים אלייך אומרים שמדובר בטריק שאינו טוב, אל תיקח את התשובה כמובן מאליו. תמשיך לחקור, תנסה להציג את הטריק בפני אנשים נוספים כדי לקבל חוות דעת נוספות עד שתוכל לדעת בוודאות אם מדובר בטריק טוב או לא. השדרוג של הטריקים הם הכרחיים כדי שתוכל להיות אמן חושים מפורסם. אף אמן חושים מפורסם לא מבצע את אותם טריקים שוב ושוב (הרי בשלב מסוים זה משעמם את הצופים).

 

תטוס לחו"ל

סביר להניח שאתה מפנטז עכשיו על חופשת בטן גב חלומית עם קוקוס פתוח וקשית, אבל אנחנו עדיין לא הגענו לשם (זה השלב שאחרי ההצלחה שלך). כדי להיות אמן חושים מצליח, אתה צריך להופיע בחו"ל. ברור שבהתחלה תופיע רק במקומות קטנים, אבל תזכור – זו רק ההתחלה. עם הזמן, אתה תהיה מוכר יותר ויותר ותמצא את עצמך מופיע במקומות גדולים, עם קהלי ענק ומי יודע, אולי נראה אותך יום אחד אצל אופרה?

קוסם עם קלף ביד

אולי יעניין אותך גם

5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »