אלו הדברים שאתם צריכים שיהיו בכל מסיבה

בואו נודה באמת: מסיבות הן לא מה שהיה פעם. אנשים לא מגיעים באותה ההיענות, וכמעט מרגיש כאילו זה נטל, כלכלי בעיקר, על הרבה מאוד חברים ומשפחה. כמובן שהם לא יתנו לנו להרגיש, אבל אנחנו מרגישים את זה באוויר. לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולהראות לכם איך אפשר לגרום לאנשים לשמוח על כך שהם יצאו מהבית והבאו למסיבה שלכם! מוכנים?

 

כשאתם מתכננים מסיבה – בחרו נושא ברור:

אנחנו אוהבים מסיבות נושא, וזה באמת לא משנה מהו: חגיגות אירוסין, מין העובר, מסיבת גיוס, יום הולדת וכו'. העיקר שיהיה ברור מה חוגגים ושם מה התכנסו. כשאנחנו מזמינים אורחים עם נושא ברור הם מבינים את החשיבות ונרתמים לטובתנו!

 

מיתוג, מיתוג, ושוב: מיתוג!

מיתוג הוא כל אביזר או מוצר שקשור למסיבה: מההזמנה שאנחנו שולחים בווצאפ ועד למפיות או השלטים שאנחנו תולים במקום האירוע. מיתוג כולל בחירת פלטת צבעים, גופן, הדמות המייצגת (דמות מצוירת, בעל האירוע, מפורסמ\ת וכו'). ברגע שהאירוע ממותג, הקהל מרגיש שנעשתה הרבה מחשבה והשקעה מאחורי הבחירות והפקת האירוע עצמו. הוא גורם לאנשים להתרגש ולפתח ציפיות לגבי החגיגה עצמה. אפשר גם להצחיק דרך המיתוג, להרשים או כל פעולה שתרצו לעורר אצל המוזמנים!
זאת ההזדמנות להיות יצירתיים ופתוחים.

 

אקססוריז הם לא מותרות וכן, אנחנו אוהבים להגזים

כמובן שכל אחד והתקציב שלו, לא חייבים להוציא הרבה כסף על אביזרים ואקססוריז בשביל להפיק אירוע מרשים, חגיגי ונוצץ. אבל אין ספק שאקססוריז ואביזרים בהחלט עושים את העבודה. ברשימת האביזרים נכנסים: בלונים, שלטים, מפיות, צלחות, מפות שולחן, הכיסאות, סרטים צבעוניים, נרות, הכלים שאיתם מגישים את האוכל וכו'.

רשימת האקססוריז הכי משדרגים לשנת 2022:

  • ערכת בלונים: בלונים צבעונים, חוטים ומיכל הליום חד פעמי.
  • שלטי ניאון זוהרים
  • ספרי שלג
  • ערכת עיצוב שולחן ממותגת
  • מתנפחים לבריכות
  • בלונדי לדים
  • שרשרות תלייה על קירות
  • קישוטי תלייה
  • קופסאות מוארות עם כיתוב לבחירה

את כל האביזרים אפשר למצוא באתר של מסיבלנד, ורבים נוספים!

 

מתנות בסוף האירוע? בעד או נגד?

אנחנו חושבים שהתשובה תלויה באופי האירוע ובמוזמנים. אם אנחנו מקיימים אירוע יומולדת 50 לאבא, או יומולדת 4 לבן, יש הבדל משמעותי באופי האורחים ובציפייה והמוסכמות החברתיות של אותו האירוע. בעיקרון, מתנות קטנות וסמליות ככל שיהיו, נותנות למוזמנים תחושה נעימה, שחשבו עליהם ומעריכים את בואם. בתקופות מורכבות ומאתגרות כמו שאנחנו נמצאים היום, זה לא מובן מאליו ולכן כרגע על הסקאלה אנחנו נמצאים יותר בכיוון ה: בעד.

 

לסיכום מחשבות על מסיבות

אנחנו מתים על מסיבות וכל מה שקשור אליהן: המיתוג, בחירת האביזרים, הצבעים, המוזמנים. כל סיבה יכולה להיות סיבה למסיבה ונכון, אין צורך לחפש סיבות מיוחדות לחגוג בעבורן, יש מספיק כאלו במהלך השנה, אז תהנו ותחגגו עם היקרים לכם! בטח כשיש סיבה!

מפלגה

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »