אילו פעילויות גיבוש נחשבות הכי מהנות?

צריכים לארגן יום גיבוש לצוות שלכם? אחראים על כוח האדם בחברה וחייבים למצוא פעילות גיבוש בקרוב? הגעתם למקום הנכון. הכנו לכם רשימה של פעילויות גיבוש סופר מהנות שיתאימו  לעובדים שלכם. הקפדנו לכלול כאן אך ורק פעילויות פשוטות יחסית שמתאימות למגוון הגדול ביותר של משתתפים.

כמובן שגם הלכנו על דברים פשוטים יחסית, ולא על טיפוס לאוורסט בלי בלוני חמצן, כדי שלא תסתבכו עם ההפקה והארגון של העניין. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

לייזר טאג

אין ספק שבמקום הראשון ניצב לייזר טאג. מדובר על משחק סופר מהנה ומגבש. עדיין לא שמעתם עליו? אז הנה הסבר קצר על לייזר טאג. מדובר בעצם על שיטת אימונים של הצבא האמריקאי, שמרוב שהיתה מוצלחת חלחלה לשוק הפרטי והפכה למשחק נהדר. מדובר על משחק מלחמה שבו כל משתתף מקבל כלי נשק.

המטרה היא כמובן לחסל כמה שיותר יריבים, כאשר הנשק יורה קרן לייזר שמזהה את החיישנים על גופו של המשתתף שבו ירו. זהו בעצם סוג של פיינטבול אך בלי חסרונות שאופייניים לפיינטבול. הוא לא כואב, אין בעיה של מגבלת כדורים, ולא צריך לטעון את הנשקים. מדובר על פעילות גיבוש סופר פופולרית לכל הגילאים, ותהיו בטוחים שכל אחד מהעובדים שלכם ירגיש שהוא מינימום רמבו.

לייזר תג

טיול טרקטורונים

כולנו אוהבים מאוד את הטבע הישראלי היפה. אין דבר יותר כיף מלצאת החוצה ולראות את הנוף המדהים, אבל מה לעשות שרובנו לא ממש אוהבים ללכת ברגל עם תיק על הגב. טיול טרקטורונים בעצם משלב לנו את החוויה הנפלאה של טיול בטבע, אבל כזה שלא דורש שום מאמץ. בנוסף, בטיולי הטרקטורונים העובדים שלכן יוכלו לנהוג בעצמם בכלים ולהרגיש כמו נהגי שטח מיומנים. בקיצור: כל היתרונות של טיול, בלי החסרונות.

 

סדנת אוכל מפנקת

אנחנו לא מכירים בן אדם אחד שיסרב לארוחה מושחתת ומפנקת, רק הבעיה הקטנה היא שלרוב אנו אלו שצריכים גם להכין את האוכל ולעשות את כל ההכנות, וגם לנקות את הדברים ולשטוף כלים אחרי הארוחה. כיום אפשר למצוא שלל סדנאות אוכל מכל סוג, החל מסדנאות בשרים לקרניבורים כבדים, ועד לסדנאות קינוחים.

צוות הסדנה מגיע עד אליכם עם כל מה שצריך מבחינת ציוד וחומרי גלם, וכל מה שנשאר לכם ולצוות העובדים שלכם זה להתחיל לפנק את עצמכם בארוחת שחיתות נהדרת. אם בא לכם לתת טוויסט קטן בעלילה לטובת הגיבוש בין העובדים, תמיד אפשר להכריז על תחרות מאסטר שף בין הקבוצות או הצוותים השונים, ולדאוג שהעובדים שלכם יהיו מעורבבים בין הקבוצות.

 

סיכום

אין ספק שחשוב מאוד לשמור על המורל הגבוה בקרב העובדים ולדאוג לגיבוש פנימי ביניהם. צוות מגובש עם מוטיבציה גבוהה שווה המון, ואת זה יודע כל מנהל טוב. לייזר טאג או פעילות אחרת יסגרו לכם את הפינה הזו.

פעילויות גיבוש

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »