איך תשיגו ספקים מעולים לחתונה שלכם?

החתונה היא היום המרגש ביותר בחיים שלכם. היא היום שבו אתם בונים בית חדש ובו אתם בעצם חוגגים את אהבתם יחד עם הקרובים והחברים לכן תרצו שיום זה יהיה מושלם. כל אדם שאי פעם ארגן אירוע גדול ובייחוד חתונה יודע שיש לשים דגש הן לפרטים הגדולים והן  לפרטים הקטנים.

אחד מהפרטים האלו הם כמובן ארגון החתונה על מנת לארגן חתונה מושלמת יש לשם לב במיוחד אל הפרטים הקטנים כמו מציאת ספקים לחתונה מושלמת כמו מקום לחתונה קייטרינג ,תקליטן או תזמורת ועוד. מאמר זה יעניק לכם את כל הטיפים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

את הספקים לחתונה צריך לבחור מהלב

ישנם פרמטרים רבי לבחירת ספקים כמו ,אולם אירועים, תקליטן, צלם, מזכרות, קייטרינג, מעצבת. יש לבחור לפי הניסיון, הסגנון והמחיר. יש לבחור לפי הלב אדם שהוא בעל ניסיון ויש לו עיצובים יפים אך אתם החתן והכלה אינם מצליחים להתחבב עליו כדי לבחור ספק אחר גם אם המחיר יהיה גבוה יותר. מדובר בנותני שירות שיש צורך שיהיה לא רק גאונים בתחומם אלא גם אדיבים וסבלניים.  כי הצלם מלווה את הכלה והחתן החל מהשעות המוקדמות של הבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות.

 

הכינו רשימה מסודרת של ספקים עם ספקים מומלצים

ישנה רשימת ספקים שצריכה להיות בכל אירוע כמו אולם אוכל צלם ותזמורת או תקליטן. ישנם גם תוספות שמוסיפות נופך אחר לאירוע והדבר תלוי בתקציב וברצונם של החתן והכלה. יש להכין את הרשימה כולל מספר שמות של בעלי מקצוע וטלפון וכן מספר של אטרקציות כמו מגנטים מגשי פירות, מזכרות שונות.

 

בקשו המלצות מחברים וחברות לאולם אירועים בירושלים

לאחר שיש בידכם את הרשימה עם מספרי הטלפונים. לפני שאתם פונים לחפש המלצות באתי אינטרנט או בפייסבוק כדאי לשאול חברים או מכרים ולקבל המלצות מאנשים שיכולים להכיר את הסגנונות שלכם ולקלוע יותר למטרה. יש שיעדיפו אולם אירועים גדול ומרשים ויש שיעדיפו אולם אירועים אינטימי עם הרבה צמחייה ולכן עדיף לשאול מכרים לפני כן.

 

בדקו את רשימת הספקים המומלצים של אולם האירועים

כל אולם אירועים וביניהם אולם וולקאן שמכבד את עצמו מציע ספקים לחתן וכלה הן מטעמי חיסכון מקצועיות ועוד ברשימה יש מספר ספקים לכל תחום כך שאם הספק הומלץ אינו מתאים לכם בגלל הסגנון אתם תמצאו ספק אחר שמתאים לכם. אולם אירועים בירושלים שמכבד את עצמו מחזיק ברשימה כזו.

 

כך תבחרו ספקים בנוסף לאולם אירועים בירושלים

 

צלם

סוגי אלבומים, מספר אלבומים, תמונות לפני חתונה ואחרי החתונה ובמהלך האירוע. להסתכל בתמונות של הצלם ולראות את הסגנון.

 

תקליטן

מוזיקה שאוהבים התקליטן צריך להיות חד ושנון יודע להתייחס לקהל במהלך האירוע ויודע להרקיד קהל שאינו אוהב לרקוד בזכות המוזיקה.

 

לסיכום:

מאמר זה מדבר על איך לבחור ספקים מעולים לחתונה הוא מציג 4 טיפים: את הספקים צריך לבחור מהלב ולוודא שאתם מקבלים המלצות לפני סגירת אולם – כמו שלל המלצות שניתן להשיג על אולם וולקאן, הכנת רשימה של ספקים, בקשו המלצות, ובנוסף נותן טיפים לבחירת מספר ספקים עיקריים.

וולקאן

אולי יעניין אותך גם

בחירת צלם
חתונות
איך לארגן חתונה קטנה ב-5 צעדים

חתונה קטנה יכולה להיות חוויה אינטימית ומאוד משמעותית עבורכם. כדי לארגן חתונה קטנה ובלתי נשכחת, תצטרכו תכנון נכון ויצירתי, וחשיבה מדויקת ומפורטת. במאמר זה, נציין

קרא עוד »