איך תעשו חופשה מושלמת מנקודות אשראי לטיסה

מתכננים חופשה בחו"ל? חשוב מאוד שתשימו לב לכתבה הבאה! מעכשיו ניתן להשתמש בנקודות שצברתם דרך חברת האשראי על מנת לצאת לחופשה המושלמת! אז לפני שאתם ממהרים להוציא מזומנים, בדקו מה הניצול המצטבר של הנקודות שלכם על מנת שתוכלו לחסוך כסף. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

אז איך בעצם צוברים נקודות?

הכל מתחיל ונגמר בקבלת נקודות אשראי לטיסה. בכל קניה שאתם מבצעים עם כרטיס האשראי שלכם אתם למעשה צוברים נקודות. היתרון בצבירת הנקודות היא שניתן להשתמש באותן נקודות שצברתם על מנת להזמין מלונות בארץ ואף להשתמש בהן עבור טיסות וחופשות דרך כל חברות התעופה לאורך כל השנה.

 

אז איך זה עובד בעצם?

כל נקודה שאתם צוברים דרך חברת האשראי שלכם ממורת לסכום מסוים של כסף פר נקודה. סכום ההמרה משתנה גם בהתאם לגורם שעמו ביצעתם עסקה. כך למשל, עסקאות מול מוסדות המדינה יעניקו לכם יחס המרה גבוה יותר מאשר בעסקאות רגילות. כאשר מגיעים לסכום נקודות רב מספיק, תוכלו לממש אותן על מנת להזמין מלון בארץ או אפילו טיסה וחבילת נופש בחו"ל.

יתרון נוסף לנקודות הוא לא חייבים לצבור אותן עד שתגיעו למחיר המלא של המלון או הטיסה אלא תוכלו להשתמש בסכום שברשותכם על מנת לקבל הנחה על המחיר המקורי של המלון, הטיסה או חבילת הנופש.

 

כיצד לבחור כרטיס משתלם לצורך צבירת נקודות?

על מנת שתוכלו לצאת לחופשה המושלמת במהירות, חשוב מאוד שתבחרו בכרטיס אשראי שמעניק תנאי צבירה משתלמים במיוחד שיעזרו לכם לצבור יותר נקודות ולחסוך בכך יותר כסף. לשם כך, חשוב לשים לב איזה כרטיס עובד עם חברות תעופה או נופש ויוכל לסייע לכם לקבל נקודות אצל אותן חברות שבהן תרצו לצאת לחופשה. מומלץ שהכרטיס יעבוד עם כמה שיותר חברות כאלו על מנת שתוכלו להרחיב את כר האפשרויות שלכם ולצאת לחופשה המשתלמת ביותר.

 

למה עוד כדאי לשים לב לפני שיוצאים לחופשה המושלמת?

מומלץ לשים לב אם ניתנת לכם אפשרות לצבירה כפולה. קיימות חברות אשראי שיוכלו לתת לכם תנאים משתלמים יותר בכל הקשור לנקודות צבירה. כך למשל, לעיתים ניתן לצבור כפל נקודות בטווח זמן של כל שלושה חודשים. מדובר בהטבה משתלמת במיוחד משום שהיא עשויה לעזור לכם להגדיל משמעותית את גובה הנקודות שלכם, מה שיעזור לכם להגיע למימוש שלהן בקלות ובמהירות.

כמו כן, דרך חברות האשראי תוכלו להגיע לדילים שווים שיעניקו לכם עוד הטבות על החופשה עצמה כמו אחד פלוס אחד על מגוון מלונות והנחות בארץ ובעולם. זה הופך את עניין הצבירות לעוד יותר משתלם וכדאי.

 

לסיכום,

אם אתם רוצים לצאת לחופשה המושלמת, קחו בחשבון את האפשרות לצאת אליה באמצעות מימוש הנקודות שלכם. בדרך זו תוכלו לחסוך כסף או להנות מהנחה משמעותית על החופשה שלכם ולהנות מכל רגע.

חופשה מושלמת

 

אולי יעניין אותך גם