איך מקימים חסכון קופת גמל לאחר בר מצווה

כאשר הילד שלכם מגיע לגיל בר המצווה, הורים רבים לוקחים את זה כהזדמנות להתחיל עבורו חסכון שייצבר עבורו בשנות ההתבגרות שעוד נשארו לו. מכיוון שזה דבר כה נפוץ ונחוץ, יש היום מגוון רחב של אופציות שונות למסלולי חסכון לילדים, קופת גמל זו דרך אחת ואהודה במיוחד להתחיל לחסוך ולהשקיע בעתיד של ילדכם. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חסכון קופת גמל לאחר שתסיימו עם חגיגות בר המצווה של ילדכם.

 

חשוב לדעת

אנשים יודעים על החשיבות הרבה לחסוך, אך רבים לא עושים זאת עם מחשבה על סוג החסכון והמסלול שהם בוחרים בו. אחת האופציות שניתן למצוא היום זהו חיסכון באמצעות קופת גמל להשקעה, שזהו חסכון עם יותר אפשרויות ממה שהכרנו בדרך כלל. במקום חסכון שלא ניתן לפתוח אותו במשך שנים, קופות כמו לדוגמא מור גמל פתחו את האפשרות של חסכון עם גמישות ונזילות לצד הביטחון, מה שהופך את זה לבחירה משתלמת במיוחד.

 

תוכנית חיסכון לילדים

בין המסלולים המתאימים לחיסכון עבור הילדים, אין ספק שקופת גמל להשקעה זהו פתרון אהוד מאוד בימים אלו. היתרונות הרבים של אופן החיסכון הזה, הופכים את הבחירה למתאימה עבור כמעט כל אחד, ובפרט עבור אלו שרוצים לבחור מסלול חיסכון לילדיהם שיניב תשואות ויצבור הרבה עם השנים, יחד עם כמובן האפשרות לשימוש בעת הצורך במהלך תקופת החיסכון.

 

כסף נזיל

בפתיחת חיסכון לאחר בר המצווה של ילדיכם, מדובר בחיסכון ייעודי אך פתוח, כמה שיותר, יותר טוב, וכאשר יגיע לגיל שמונה עשרה או לאחר הצבא, זה יוכל להיום זמן מתאים לפתיחת החיסכון ושימוש בו למטרות רבות. אך אין לדעת מה יקרה, הרבה דברים בחיים לא צפויים, לכן האפשרות להשתמש בכסף בזמנים אחרים אם יהיה בכך צורך, זאת אפשרות נוחה מאוד, אם הילד ירצה קורס מסוים בשלב מוקדם, לימודי נהיגה וכדומה.

 

הקמת החסכון

מטרת הקמת חיסכון קופת גמל לאחר בר מצווה, זה בכדי לסייע לילד שלכם בעתידו, הדרך כלך פשוטה למדי, וכל מי שירצה, כולל סבא או סבתא לדוגמא, יוכלו לפתוח קופת גמל להשקעה על שמו או לייעד את החיסכון אליו. שימו לב שבמידה וההורים פותחים את הקופה על שם הילד, בכדי לבצע פעולות תצטרכו את החתימה של שני ההורים. דרך הגדרת בעלי הקופה והגורמים הזכאים ניתן לסדר ולתפוח את האפשרות להפקדה וביצוע פעולות.

 

בחירה בין מסלולים

הסיבה לבחור בקומת גמל להשקעה, זה בעיקר בזכות המסלולים הרבים שמתאפשר לכם לבחור ביניהם. תוכלו לגשת לכל מקום המציע חסכונות כאלו, ולבחון את האופציות שלכם. ניתן להגדיר פרמטרים שונים, תאריך פתיחה, התאמות בנוגע להשקעה כשיש שינויים בשוק ההון ועוד. בנוסף יש סוגי השקעות שיוכלו להתאים לאנשים שונים, ומתאפשר לכם לבחור במסלול הטוב ביותר לילד שלכם ובהתאם לתנאים הנוחים שמתאימים לכם.

 

לסיכום

רבות האופציות לחסכון עבור ילדכם, זה הכל עניין של הסתכלות מעמיקה באופציות הקיימות ובחירה מושכלת. תיכנסו לאתרים, תדברו עם יועצים במקומות השונים, ותקבלו תמונה שלמה, כשכל האופציות והמסלולים יהיו לפניכם, תראו איך דברים מתחילים להתבהר.

חיסכון באמצעות השקעה

אולי יעניין אותך גם