איך מצלמים משחק פוקר לשידור חי?

כמה מאתרי הפוקר המקוונים הטובים ביותר נותנים לכם את כל מה שאתם צריכים כדי ליצור משחק פוקר ולשר אותי בשידור חי, להזמין אנשים להצטרף אליכם לשם ולשחק פוקר מקוון עם החברים שלכם, ושחקנים מכל העולם בכסף אמיתי.

XL7, הינה פלטפורמת של משחק פוקר אונליין, הכולל משחקי פוקר הפופולאריים ביותר שיש לאינטרנט להציע. לצלם משחקי פוקר עם חברים באתר זה היא משימה קלה, מהירה וחינמית. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא שיש לכם את הציוד המתאים. שיאפשר לכם להתחיל לצלם את משחקי הפוקר שלכם בשידור חי.

 

XL7

XL7 הוא אתר פוקר שבו אתם יכולים להגדיר, לארח, ולהצטרף למשחקים פרטיים. לשחק פוקר מקוון עם חברים מכל העולם. כדי להתחיל, עליכן להוריד את XL7 למחשב או לנייד.

ברגע שיש לכם את המשחק על המכשיר, הירשמו לחשבון משחקים בחינם (תחשבו על שם משתמש מגניב, בבקשה) ולחצו על הקישור 'משחקים נוספים' בסרגל הכלים. בנוסף לכך, ניתן לצלם בעת המשחק את המשחק שלכם, במטרה לשפר את היכולות שלכם ולבחון את החולשות שלכם.

 

הכוח של סקירת משחק הפוקר שלך

כל מי ששיחק ספורט בבית הספר יכול להגיד לכם שקלטת משחק היא כלי מדהים לשיפור. כלי שיכול לעזור לכם, להצביע על כל הטעויות שאתם עושים במהלך המשחק. ברגע שתעלו על הטעויות שלכם, תוכלו להבין איך לתקן אותן. עבור שחקני פוקר ללא מאמן שצופה במשחק שלהם, הקלטת משחק מאפשרת לכם לסקור את המשחק שלכם ולתפוס את הטעויות הנפוצות שלכם, ברגע אחד.

 

איך לצלם משחק פוקר אונליין לשידור חי?

כעת נפנה לסקור את האפשרויות לצילום משחק פוקר אונליין.

 

תוכנה

יש כל כך הרבה תוכנות לצילום מסך שזמינות, בתשלום וגם בחינם. סביר להניח שכבר יש לכם כמה במחשב שלכם: Screenflow, Camtasia או Bandicam למשל. אבל, מומחים ממליצים על OBS) Open Broadcaster Software). זה לגמרי בחינם וזו התוכנב שרוב שחקני הפוקר ב- Twitch משתמשים בה. פשוט בקרו בכתובת https://obsproject.com/download, בחרו את מערכת ההפעלה שלכם ואז הורידו והתקינו אותה.

 

חומרה

כל מה שאתם צריכים זה מיקרופון פשוט. ייתכן שלמחשב או הנייד שלכם יש אחד מובנה, וסביר להניח שהוא מספיק טוב. אם אתם רוצים לצלם משחק בוקר לשידור חי באיכות טובה יותר, יש לכם כמה אפשרויות. הכי זולה היא לקנות אוזניות עם מיקרופון מחובר, כמו שאתם רואים על  פקידי קבלה וטלפונים בסרטים.

 

אתגר

הנה האתגר שלנו אליכם: התחילו להקליט את משחק הפוקר שלכם. ואם עשיתם זאת בעבר, עשו זאת לעתים קרובות יותר כעת. אנחנו לא אומרים להקליט כל סשן שאתם משחקים, וגם לא לסקור כל דקה מכל סשן שאתם מקליטים. אבל, עשו זאת לפחות 3 פעמים בשבוע, ובדקו לפחות 30 דקות מכל קלטת משחק שאתם מקליטים. עכשיו תורכם לנקוט בפעולה ולעשות משהו חיובי למשחק הפוקר שלכם.

משחק פוקר

אולי יעניין אותך גם

משחקי לוח
למבוגרים
משחקי חברה מגבשים

משחקי חברה הם דרך מצוינת ליצירת אינטראקציה חברתית ולגיבוש קבוצתי. הם מספקים הזדמנות לחברים, משפחה או עמיתים לעבוד ביחד כקבוצה, תוך פיתוח כישורי תקשורת וקבלת

קרא עוד »
מה זה וייפורייזר?
למבוגרים
מה זה וייפורייזר?

וייפורייזר הינו מכשיר אידוי, אשר מחמם עשבים וחומרים אחרים עד שהם משחררים את הרכיבים הפעילים שלהם לאדים שנשאפים לאחר מכן. היתרון העיקרי על פני עישון

קרא עוד »
משחקים מקוונים שווים
למבוגרים
ארבעה משחקי אונליין שווים

מי מאיתנו לא מחפש מדי פעם דרכים להעביר את הזמן במשרד, בבית או במהלך הרצאה משעממת באוניברסיטה. לא אחת, אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציות כאלו

קרא עוד »