איך לצלם פרחים בצורה מקצועית לחנות אינטרנטית

יש כל מיני דברים שאנחנו יכולים לעשות כדי לצלם פרחים בצורה מקצועית לחנות אינטרנטית.

ניתן להסתכל על זה מהפן של "צילומי פרחים", שזה תחום כשלעצמו.

כמו גם מהפן של צילום לחנות אינטרנטית – שהוא יותר מסחרי במהותו (אם כי כמובן יש מקום לטאץ' אומנותי).

מטרתו היא בהירות ודיוק אופטימאלי (כדי להציג את הצד הטוב והמחמיא) של המוצר באופן ריאליסטי.

 

מדוע בכלל כדאי לדעת איך לצלם פרחים בצורה מקצועית לחנות אינטרנטית?

יש שיגידו שמאוד חשוב לדעת איך לצלם פרחים בצורה מקצועית לחנות אינטרנטית כי מדובר באחד הרכיבים החשובים להקמת חנות אינטרנטית שיכולה להצליח. ויש בכך היגיון. נניח שאנחנו מוכרים זרי פרחים ואנחנו כותבים בתיאור המוצר כיצד הם נראים. ובכן, יכול להיות שיש מי שיקרא זאת ויראה תמונה אחת ויש מי שיראה זאת ויראה תמונה אחרת. במקום לתת לאנשים מה לדמיין, אפשר להציב בפניהם תמונה של איך הפרח פחות או יותר נראה כדי לקבל מושג צלול יותר אל מול מה הם עומדים.

 

איזה ערך יש עבור צילום פרחים בצורה מקצועית לחנות אינטרנטית?

וכשאנחנו מסירים את אלמנט הבלבול, והופכים את חווית הקנייה להרבה יותר ברורה ובהירה – אנחנו מקלים ומפשטים מאוד את תהליך הקנייה. במקום לבלבל (ולפיכך לדרוש אנרגיה מנטלית כדי להבין מה קורה), נוכל לפשט.. וצילום פרחים בצורה מקצועית לחנות אינטרנטית  יכול להיות צעד בכיוון הזה. כמו שחשוב לנו לוודא שהטקסט בהיר וקריא, נוח וקליל – נוכל לוודא שגם התמונות מביעות את המוצר באופן קל לעיכול והבנה.

 

איך צילום פרחים בצורה מקצועית לחנות אינטרנטית עוזר עם חוויית הגלישה בחנות?

ובכך, כאשר הצבנו מול המבקר בחנות האינטרנטית, צילומי פרחים בצורה מקצועית – נוכל כמו לתת לו את המפתחות לממלכה, להציב בפניו את כל הכלים להמשך, לחשוף את כל הקלפים על השולחן ולתת לו את האפשרות לבחור. זאת בניגוד, לאפשרות, למנוע ממנו הבנה וידיעה מה קורה (או לבקש ממנו להתאמץ כדי להבין) ואז לתת לו לקבל החלטה. זאת לפני שקיבל מושג צלול. על כן, השאלה, איך לצלם פרחים בצורה מקצועית לחנות אינטרנטית נועדה לעזור לנו לעזור לגולש להבין מול מה הוא עומד בחנות האינטרנטית.

 

מה הקשר בין צילום פרחים בצורה מקצועית להגדלת אחוזי מכירות?

במילים שיווקיות, זה נקרא "להגדיל את ההמרה". מה הקשר בין השאלה, " איך לצלם פרחים בצורה מקצועית לחנות אינטרנטית " לבין הגדלת המרה? ובכן, המרה היא אחוז האנשים שקנו מתוך אחוז האנשים שביקרו (או כל מטריצה אחרת שאפשר לבדוק). אם מבקרים 10 אנשים ואחד קונה – זה יחס של 10% המרה. אם מתוך 10, 3 קונים, שילשנו את ההמרה. כשאנחנו משפרים את תהליך המכירות שלנו, אנחנו בודקים אם זה גם משפר את ההמרה. כלומר, את המכירות בפועל. שוב, ביחס המרה. כלומר, לעשות יותר עם אותו פוטנציאל. אם רוצים לראות דוגמה, ניתן להסתכל באתר של "פרחי הארץ" כדי לראות תמונות מקצועיות של פרחים.

לב מפרחים

 

אולי יעניין אותך גם