איך לצלם מגשי פירות?

מזמינים מגש פירות לאירוע? ובכן, במאמר זה נעניק לכם טיפים קלים ליישום אשר יאפשרו לכל אחד לצלם מגשי פירות באיכות גבוהה ומקצועית.

מגשי פירות – טרנד בענף האירועים

הזמנה של זר פירות נחשב זה מכבר לאחד הטרנדים החמים בענף האירועים, כאשר בלא מעט אירועים ניתן להבחין כי אחד מאירועי השיא הוא הכנסה של משלוחי פירות אשר נעשים בהקפדה יתרה מבחינת החיתוך והנראות, בשילוב של אלמנטים דקורטיביים כדוגמת סירת פירות אותה ניתן להיכנס למרכז. לאור העובדה כי מרבית האירועים בישראל מצולמים ומועלים לרשתות החברתיות, חלומם של רבים הוא לצלם את הפירות המעוצבים ממש כמו מקצועניים. אז כיצד ניתן לצלם מגשי פירות באיכות גבוהה ועם תוצאה יפהפייה אותה ניתן לשלוח לחברים או להעלאות לרשתות החברתיות? במאמר זה נעניק לכם טיפים פשוטים ליישום בעבור צילום של מקצועניים.

איך לצלם מגשי פירות

איך לצלם מגשי פירות?

צילום איכותי ומוצלח של מגש פירות מתבסס על שלושה אלמנטים עיקריים: תאורה, זווית ופוזיציה. תאורה נכונה היא לרוב תאורה רכה ונעימה, כאשר צילום באמצעות פלאש עשוי להפוך את התמונה לבהירה מדי ומשום כך, לא איכותי. לכן, עדיף למקם את מגש הפירות באור השמש ומנח גבוה ובזוית נוחה לצילום, כך שהתאורה המתקבלת לצילום הינה תאורה מדויקת ונכונה המדגישה את המראה והצבע של הפירות בסל. במידה ומדובר בחלל סגור, מומלץ לגשת ליד מקור אור ולצלם את המגש בסמוך אליו. בכל הקשור לזוויות, עדיף לבחור בזווית גבוה התאפשר לתפוס את כל המגש, ובמידה ונרצה להראות בתמונה פירות ספציפים, ניתן לבחור בזווית נמוכה וצמודה יחסית למגש. האלמנט האחרון – פוזיציה. רוב מגשי הפירות מגיעים באמצעות משלוח זר פירות עטוף, ולכן מומלץ להסיר את העטיפה השקופה ולמקם את זר הפירות  בפוזיציה נכונה המדגישה את הנראות הכללית של הזר, בתוספת של אלמנטים כדוגמת פרחים, קרח קערות מיוחדות בהן נוכל להניח את המגש ובכך לספק תוצר ויזואלי יפהפייה בדמות מגש פירות מעוצב אשר מצטלם ונראה נהדר. אם תרצו לשדרג ולשפצר, תוכלו להיעזר באפליקציות עיצוב אותן ניתן להוריד בחינם למכשיר החכם.

הזמנת זר פירות מעוצב לצורך צילום מושלם

על מנת שתוכלו לצלם תמונות יפהפיות של זרי פירות מעוצבים, עליכם מוטלת החובה ליצור קשר עם חברה מקצועית המתמחה בתחום. פריגנך הינה חברה מובילה בתחומה אשר נחשבת כיום לחברה הטובה ביותר לצורך הזמנה של זר פירות מעוצבים, כפי שיעידו מאות לקוחותיה המרוצים. באמצעות נציגי החברה תוכלו לעצב זר פירות מרשים ויוקרתי, בהתאם לקונספט של האירוע. באתר הרשמי של החברה תוכלו להתרשם ממגוון טיפים נוספים בנוגע לצילום והזמנה של זרי פירות, הקליקו כאן לביצוע הזמנה.

 10% הנחה לרוכשים המגיעים מאתר זה. למימוש ההטבה הזינו את קוד הקופון 10preoff  במעמד התשלום

אולי יעניין אותך גם