איך לצלם דובי – כל הזוויות הכי טובות

מאז שהפכו הסמארטפונים לפריטי חובה, שכל אחד מאינו נושא עימו לכל מקום, רובנו כבר לא זקוקים למצלמות. מצלמות כמו של פעם מיועדות בעיקר לצלמים מקצוענים, או צלמים חובבי, שחשוב להם לצלם באיכות גבוהה במיוחד. לרוב הסמארטפונים יש מצלמות ממש טובות ובמיוחד אם אתם רוצים לצלם עבור עצמכם, או להעלות סטורי באינסטגרם, הרי שמצלמת הסמארטפון היא הכי מתאימה. כדי לצלם תמונה מדהימה, צריך לבחור נכון. את זווית הצילום, את התאורה, את המיקום ואת נושא הצילום. כל השאר יגיע באופן טבעי בעצמו. אז אם קניתם, או קיבלתם דובי ענק במתנה ואתם רוצים לשתף וליצור מזכרת מדהימה, שתציג את הדובי במלוא תפארתו – הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון.

זווית צילום

9 טיפים לצילום נכון עם הסמארטפון

  1. הטלפון החכם יודע לסדר בשבילנו את רמת החשיפה בתמונה ואת הפוקוס. מה שנשאר לכם לעשות זה לסדר נכון את התמונה: קודם כל שימו לב לאור ואיך הוא נופל על הדובי שאתם מצלמים. אם זה לא נראה טוב – אפשר לשנות את התאורה או את המיקום של הדובי, כדי לשפר את הצילום.

לפעמים דווקא משחקים של אור וצל מאוד משפרים את התמונה ויכולים ליצור תמונה דרמטית ומרשימה. נסו למצוא זווית, שיש בה תאורה של אור וצל מתחלפים.

  1. זווית הצילום – השתדלו לצלם מזווית לא רגילה. אפשר לטפס על כיסא, או לצלם מגובה הרצפה כדי ליצור זווית מיוחדת ומעניינת לצילום.
  2. קומפוזיציה – הפריים הוא מסגרת התמונה. שימו לב מה נכנס אליו, חוץ מהדובי שאתם מצלמים. אם יש בחדר מטאטא, המציץ מעל לראש הדובי – זה יהרוס את התמונה. שמרו על פריים מעניין ונקי מחפצים מיותרים ברקע.
  3. צלמו ממרחק קטן – הישארו קרובים לנושא הצילום כדי ליצור אוירה אינטימית ומעניינת.
  4. רקע מעניין – שימו לב שיש ברקע התמונה צבע מעניין, או חפצים יפים, כמו אגרטל פרחים, אופניים, או תמונה יפה על הקיר.
  5. השתמשו באפליקציה לעיצוב תמונות כדי לשחק עם התמונה ולהפוך אותה לאמנותית ויפה יותר. תוכלו ליצור תמונה שנראית כמו ציור, או כמו צילום עתיק בגווני חום.
  6. הקפידו על יד יציבה – אף אחד לא אוהב תמונות מטושטשות. אם החדר לא מספיק מואר – זה אפילו יותר משמעותי. צלמו תמונה יציבה וממוקדת.
  7. הימנעו משימוש בפלאש – נסו לצלם בתאורה טבעית מעניינת ולא להדליק את הפלאש, כי הוא יוצר תמונות שטוחות ולא מעניינות.

לסיכום – צילום של דובי עצום שקניתם, או שקיבלתם, יכול לקבל אופי אומנותי ממש, אם תקפידו על הכללים ואל תשכחו לקנות דובי יפה, בצבע שאתם אוהבים.

אולי יעניין אותך גם