איך לצלם את תמונות הקוקטייל הכי שוות באירוע הבא שלכם?

בכל אירוע, בר הקוקטייל תופס מקום של כבוד. מעבר לחשיבות הרבה בשתייה איכותית כדי להרים את האווירה באירוע שלכם, לבר ישנה משמעות גם מצד הנראות. בר יוקרתי משדרג בצורה אוטומטית את האירוע שלכם באופן חסר תקדים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על תמונות קוקטייל וכיצד לצלם אותן בצורה הטובה ביותר. 

 

תמונות קוקטייל

בשנים האחרונות לא מעט בר קוקטיילים לאירועים עושים שימוש בתמונות קוקטייל. התמונות הללו מודפסות על הקוקטיילים השונים ולמעשה מאפשרות לכם להנות מקוקטיל עם התמונה שלכם. בר שמציע שירות כזה משדרג את האירוע שלכם בצורה חסרת תקדים, והאורחים שלכם בוודאי יהיו שבעי רצון לשתות קוקטייל עם התמונה שלהם.

 

צילום תמונות לקוקטייל

התמונות שאותם שמים על הקוקטיילים השונים צריכות להיות מצולמות בצורה מסוימת. נכון שלא לכל אחד בבית יש מצלמה שמגיעה מסטודיו לצילום אולם גם באמצעות הסמארטפון שלכם יש כמה דברים שכדאי שתעשו וככה תוכלו להנות מתמונה באיכות גבוהה הרבה יותר על הקוקטייל שלכם.

 

צילום ללא סלפי

עם כל האהבה שכולנו רוחשים לתמונות הסלפי השונות, בדרך הכלל המצלמה הקדמית של הטלפון שלכם תהיה הרבה פחות איכותית מזו שנמצאת בגב המכשיר. אם אתם מעוניינים בתמונת קוקטייל טובה, בקשו מחבר לצלם אתכם. בדרך כלל המאמץ הקטן הזה יבוא לידי ביטוי בצורה משמעותית בתמונה.

 

איכות המכשיר

גם בעולם הסלולר, ישנם מכשירים שידוע שהמצלמות שלהם טובות יותר. אם אתם מחזיקים במכשיר שאיכות הצילום שלו אינה גבוהה במיוחד, כדאי לבקש צילום באמצעות מכשיר מתקדם יותר עם מצלמה טובה. על הקוקטייל להבדלים הללו יכולה להיות משמעות.

 

תאורה

כל צלם יוכל לומר לכם שהדבר החשוב ביותר בצילום הוא כמובן התאורה. נסו לצלם את התמונה שלכם במקום עם כמה שיותר אור טבעי. גם טלפון שמצויד בפלאש איכותי לא יוכל להתחרות בתאורה הטבעית ובאיכות של תמונה שיוצאת לאחר צילום טבעי.

 

העברת התמונה

לא כולם יודעים את זה אבל איכות של תמונה יכולה להיפגם כאשר דוחסים אותה. הדחיסה נעשית בצורה אוטומטית על ידי הטלפון כאשר אתם שולחים את התמונה באמצעות אפליקציות שונות. נסו להעביר את התמונה כמות שהיא בלי להעביר אותה דחיסה כיון שהדחיסה הזו באה על חשבון האיכות שלה.

 

צבעי התמונה

צבעי התמונה נגזרים בדרך כלל מהרקע שעליו התמונה מצולמת. הקפידו לצלם את התמונה במקום שאין בו יותר מידי צבעי זועקי וכך תוכלו להיות בטוחים שהתמונה תשקף בדיוק את מה שאתם רוצים. על הקוקטייל, צבעים רבים מידי עלולים לפגוע באיכות של התמונה.

 

לסיכום

תמונות קוקטייל בבר אירועים בהחלט יכולות לשדרג את האירוע בצורה משמעותית. כדי שתוכלו להנות מתמונות איכותיות הבאנו לכם כאן את כל הדגשים שעליהם יש להקפיד לפני צילום של תמונה לקוקטייל. הקפידו על ההוראות ותהנו מתמונות איכותיות.

בר קוקטיילים

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »