איך לבחור מתנות ממותגות לעבודים שלכם?

בחירה של מתנות ממותגות לעובדים שלכם צריכה להיעשות תוך שיקול דעת ובירור מעמיק. שכן, אנחנו שומעים לא פעם על עובדים מתוסכלים שמקבלים מתנות שפשוט אין מה לעשות איתן. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם משקיעים את הכסף שלכם במתנות טובות ושימושיות, יצאנו לבדוק עבורכם איך תצטרכו לבחור את המתנות הממותגות הבאות. הישארו אתנו ותגלו.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שהמעסיק שלנו הביא לנו שוב עט נובע ממותג במתנה לחג. מדובר במתנה שימושית לחלוטין, שלא תבינו אותנו לא נכון, אבל זה העט ה- 5 במספר שאנחנו מקבלים ממנו. הגענו למסקנה שהוא רוכש את העט פשוט כי אנחנו תמיד שמחים לקבל אותו. אבל אנחנו חושבים שהגיע הזמן לרמוז לו שצריך לבחור מתנה ממותגת אחרת, שימושית יותר. לכן, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי ובהמשך, אנו מקווים שהוא יקרא אותו ממש במקרה.

 

איך לבחור מתנה ממותגת לעובדים שלכם? השלב ה – 1

כדי שתוכלו לבחור מתנות ממותגות לעובדים שלכם אתם צריכים קודם כל לצאת מנקודת הנחה שמי שיודע הכי טוב מהי המתנה הממותגת לעובדים הם העובדים עצמם. לכן, בשלב הראשון אתם צריכים קודם כל לצאת מנקודת הנחה שאת הרכישה הבאה של המתנות הממותגות לא אתם תבצעו, אלא אחד מהעובדים שלכם שיקבל על עצמו את התפקיד.

 

איך לבחור מתנה ממותגת לעובדים שלכם? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לפנות אל אחד העובדים ולהגיד לו שהוא האחראי על הרכישה של המתנות הממותגות מעתה ואילך. בשלב זה אתם צריכים לבצע כמה תתי שלבים:

  • לומר לו שזו האחריות שלו
  • לומר לו מה הסכום המקסימלי שאפשר להוציא
  • לומר לו מאיזו חנות ניתן לקנות את המתנות הנבחרות

שימו לב שאתם נותנים לעובדים שלכם דרור. שהם יבחרו בקבוק שומר קור, תיק למחשב או כל פריט אחר שמתאים להם ללא התערבות מצדכם.

 

איך לבחור מתנה ממותגת לעובדים שלכם? השלב ה – 3

בשלב זה העובד יעשה כל שביכולתו כדי לרכז את ההצעות של העובדים. הוא יכול לערוך סקר או לרכז את העובדים בחדר הישיבות ולערוך עמם סיעור מוחות. בכל אופן, השלב הזה לא מוטל עליכם. אתם יכולים לשבת במשרד, לבצע את העבודה שלכם ולהיות בטוחים שתהיה בסופו של דבר רכישה של מתנות ממותגות שתספק את כל אחד ואחת מהעובדים שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור את המתנה הממותגת לעובדים שלכם על הצד הטוב ביותר. כעת, נותר לכם רק ליישם את השלבים שנכתבו לעיל לפי הסדר ולראות את העובדים שלכם מרוצים ושמחים. אנו מאחלים לכם שהדבר יבוא לידי ביטוי בהקדם ומאחלים לעצמנו שהמעסיק שלנו יקרא את המדריך בקרוב ויבין שעט נובע זה נחמד והכול, אבל יש מתנות יותר חיוניות.

מתנות

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »