איך לבחור מתנה לטו באב

יום האהבה העברי שחל בט״ו באב הוא עוד מועד בו הזוגות יכולים לעצור לרגע מעומס החיים ולהקדיש ליקיר/ת

לבם ערב אחד שכולו אהבה.

השאיפה היא תמיד לערב רומנטי מהאגדות – ארוחה לאור נרות, יין, פרחים וכמובן מתנה.

אך הרב תמיד נתקלים במכשול בבואם לבחור את המתנה.

כולנו רוצים מתנה שבן הזוג יאהב אבל לא תמיד יודעים לקלוע במדויק.

אז בואו נעשה סדר ונבין – איך לבחור מתנה לט״ו באב?

 

הכר את בן / בת הזוג

זה אולי נשמע טיפה מטופש כי הרי ברור שאתם מכירים את בן / בת הזוג שלכם, אבל לא תמיד אנחנו יודעים מה הם רוצים באותו הרגע או מה הם יאהבו. חישבו היטב מה תחומי העניין של הפרטנר וכך תגיעו למתנה הנכונה. לבת זוג חובבת טכנולוגיה וגאדג׳טים, אולי יתאים טאבלט או אביזר אלקטרוני אחר שהיא תמיד רצתה. אם בן הזוג אוהב בישול, אפשר לקנות לו כלי טוב למטבח שהוא רצה כבר הרבה זמן.

 

תקציב

אין לנו בעיה לקנות את המתנות הכי שוות ומיוחדות, אבל בסופו של יום הכל קם ונופל על התקציב. אם ברשותכם תקציב גבוה, השמיים הם הגבול. אבל גם אם מדובר בתקציב לא גדול, ואפילו זעום, יש אינספור דרכים בהן תוכלו להביע אהבתכם. אפשר להזמין זר פרחים שלא עולה הרבה, מגש פירות טריים שהוא מאוד צבעוני ומרשים ומגיע בגדלים ובמחירים שונים, או להפתיע את בן / בת הזוג בארוחת צהריים לעבודה.

 

משהו שרק אתם תוכלו לקנות

מה הכיף במתנות אם בימינו הכל אתה יכול לקנות לעצמך? הרעיון הוא לקנות לבן / בת הזוג משהו שהוא רוצה אך לא היה קונה לעצמו, ויש אינספור כאלה. שמלה שהיא נדלקה עליה אך לא קנתה בסוף, שרשרת ייחודית, מנוי אוהד לכדורגל, טיול כייפי בצימר בצפון ועוד.

 

מתנה לערב הרומנטי

אין ספק שהרגע הכי רומנטי בט״ו באב זה הערב שלכם ביחד. מסעדה, הופעה או לאן שלא תלכו, כל מתנה שתוענק באותו הערב תזכה בהילה רומנטית יותר. אפשר לשלב את המתנה בארוחה, כמו למשל להזמין לקינוח קאפקייקס קטנים וטעימים או מגש פירות מפנק. ניתן גם להפתיע עם פרחים, קרמים לגוף ואפילו עם פעילות שניתן לעשות באותו הערב כמו ללכת למשחק כדורגל של קבוצה שאחד מכם אוהד או לטיול ייחודי שישאיר חותם.

 

מתנה מהלב

יש הרבה שיקולים בבחירת מתנה לט״ו באב, אבל מעל הכל המתנה צריכה להיות מהלב. כי בסופו של דבר, עדיין מדובר ביום האהבה ולא כדאי לאבד את המשמעות האמתית של יום זה. לכן, כל מתנה שתביאו כדאי שתתכוונו אליה, תרגישו שאתם רוצים להביא אותה ושהיא באמת מוענקת מכל הלב. אחרת מה זה שווה?

 

שי

אולי יעניין אותך גם