איך לבחור מתנה לגיוס לצבא

הגיוס לצבא הוא תמיד אירוע מרגש.

הוא מסמל במידה רבה מעבר מילדות לבגרות.

פעמים רבות הגיוס כרוך בעזיבה של הבית ושל הסביבה הקרובה בפעם הראשונה למשך הטירונות לפחות, ולעתים אף לאורכו של כל השירות.

פרידה זו מלווה בדרך כלל בגעגועים רבים.

אם אתם מחפשים מתנה שתפיג את הגעגועים, הגעתם למקום הנכון.

 

כיצד נבחר מתנת גיוס ליקרים לנו?

על מנת לבחור ליקירינו את מתנת הגיוס הכי מרגשת ומתאימה, חשבו ראשית על טעמו האישי של המתגייס. ישנם מגוון רעיונות לשלל מתנות לגיוס המוצעים לרכישה ברחבי האינטרנט, בוודאי אחד מהם יתאים ליקירכם. כמו כן, רצוי להתאים את מתנת הגיוס לסוג הקשר שלכם.

למשל, אם המתגייסת היא בת זוגך, מומלץ להקנות נופח רומנטי למתנה. ניתן לעשות זאת על ידי שילוב של תמונה זוגית שלכם באמצעות הדפסה על מוצרים שונים. אפילו תמונה פשוטה עם ברכה יכולה לעשות את העבודה, ותוכלו להתאים לכך מסגרת ממגוון מסגרות לתמונות הניתנות לרכישה ברשת.

 

חשוב להתאים את מתנת הגיוס באופן אישי למתגייס

חישבו מהם התחביבים של המתגייס או המתגייסת. האם ישנה מתנה שיכולה להקל על המתגייס להמשיך ולעסוק בתחביב שלו?  למשל, אם המתגייס אוהב לעסוק בתפירה וברקמה, תוכלו לרכוש עבורו ערכת כלי תפירה נוחה לנשיאה. מלבד זאת, דרך נוספת להתאים מתנת גיוס באופן אישי, היא להתאים את המתנה לסוג השירות אותו הולך לבצע המתגייס. להלן מספר רעיונות שלא יאפשרו לכם לטעות.

 

שירות בשטח

אם יקירכם מתגייס לשירות כלוחם או כתומך לחימה, יש מספר מתנות שיוכלו להקל עליו במהלך השירות בשטח. למשל, תוכלו לרכוש עבורו פנס אולטרה סגול, כמו גם מנעול שנפתח באמצעות טביעת אצבע על מנת לשמור על חפציו. זאת ועוד, החייל עשוי להעריך אתכם מאוד אם תקנו לו מגבת או מימייה תקנית, שכן המימיות שהצבא מספק נתפסות בדרך כלל על ידי החיילים הצעירים כלא היגייניות בעליל.

 

שירות במשרד

אם יקירכם עתיד להעביר את שירותו בתוך משרד, נוכל להמליץ לכם לרכוש עבורו כירבולית, שהיא שמיכה שהוא יוכל לשים עליו על מנת להתגונן מפני המזגן הקר. אפשרות נוספת היא רכישה של כוס תרמית או ספל עם תמונה, שיספקו מענה לקפה של הבוקר, ולתחילת היום ברגל ימין. גם ג'ובניקים נאלצים להישאר לעיתים לילות בבסיס, על כן תיק רחצה עשוי להיות מתנה יעילה עד מאוד.

 

מתנות שלא תוכלו לטעות בהן

אם אתם בכל זאת מבולבלים, תוכלו לרכוש מתנה כללית יותר. למשל, תוכלו ללכת על תיק מתקפל או ארגונית למזוודה. ישנם אף עטים מיוחדים או "מגבות פלא" שמתייבשות במהרה.

 

לסיכום

הבאנו לעיל מספר רעיונות כדי שתוכלו למצוא ליקירכם את המתנה הכי שווה שהכי מתאימה לו. מה שחשוב הוא לתת מתנה בעלת ממד אישי כמה שיותר. כל שנותר לנו הוא לאחל לכם וליקיריכם גיוס קל ונעים!

מארז

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »