איך לבחור מעיל סופטשל לחורף הקרוב

בימים אלו, כאשר החורף קרב ובא. אנשים רבים מנסים להתכונן בכל מיני צורות שונות, לקור ולגשם של עונה זו. עוד בשלהי הקיץ, חברות ביגוד שונות, מציעות מגוון סוודרים, מעילים, מטריות, כפפות ואפודות אופנתיות לחורף. ישנו פריט לבוש אחד, אותו מומלץ מאוד לרכוש לקראת החורף ובו נתמקד במאמר זה, הסופטשל.

יתרונות הסופטשל

הסופטשל, כשמו כן הוא. הוא מעין ז'קט דק, העשוי לרוב מחומרים סינטטיים, ותפקידו הוא להגן על הלובש אותו מפני גשם, להוות מעין מעטה מבודד מפני רוחות וקור, ובנוסף להוות מעין פריט לבוש אופנתי שמשתלב בצורה יפה עם מלתחת החורף שלכם.

הסופטשל, שאמור לשמש לכלל התפקידים שפורטו לעיל, צריך להיבחר בקפידה, וכתוצאה מכך, אנשים רבים לא מוצאים את ידיהם ואת רגליהם כאשר הם מעוניינים לרכוש סופטשלים לחורף. בדיוק לשם כך, ננסה להציג בפניכם את הפרמטרים השונים וההמלצות השונות הנדרשות מכם, על מנת לרכוש את הסופטשל המתאים ביותר עבורכם.

איך לבחור מעיל סופטשל לחורף הקרוב

הפרמטרים לבחירת סופטשל

בידוד

פרמטר מרכזי לשמו משמש הסופטשל, הוא בידוד הלובש אותו מהקור והרוחות אליהן הוא חשוף. לכן, ככל שבמהלך היום שלכם, אתם אמורים להיות חשופים למזג אויר קיצוני יחסית, השקיעו יותר כסף באיכות הבידוד של הסופטשל. חברות שונות משתמשות בטכניקות בידוד שונות על מנת לייצר את הבידוד המושלם. כמובן, עלותו של הסופטשל תתייקר ככל שהבידוד יהיה איכותי ומקיף יותר.

 

משקל

פרמטר חשוב נוסף, הוא המשקל של הסופטשל. סופטשל אמור להיות שונה ממעיל, קומפקטי וקליל יותר, כך שככל שהיחס בין הבידוד של הסופשטל למשקל שלו גדול יותר, כלומר שהבידוד טוב מאוד אך המשקל קל יחסית, הסופטשל  ייחשב לאיכותי יותר. לכן, שקלו היטב את הפונקציונליות הנדרשת מכם כאשר אתם מתעתדים ללבוש את הסופטשל שלכם, ובהתאם לכך השקיעו את הכסף שלכם בדגם המתאים.

 

שיקולים אופנתיים

רבים  מאיתנו, הם אנשים עובדים, שכחלק מהעבודות שלהם, הם נדרשים להסתובב בין עסקים ופגישות שונות, תוך שהות במזג אויר סוער וקר. לאנשים כאלה, חשוב להיראות מכובדים ובעלי חזות עסקית תוך לבישת הסופטשל.

לחלופין, אנשים אחרים ירצו להיראות צעירים, מגניבים, ססגוניים, או יוצאי דופן תוך לבישת הסופטשל.; לכן, הפרמטר הנוסף אותו עליכם לשקול, הוא הסגנון האופנתי של הסופטשלים. נסו להשוות בין חברות הביגוד השונות ובהתאם לחזות אותה אתם רוצים לשוות לעצמכם, רכשו את הסופטשל המתאים.

 

חברה יצרנית

למותר לציין, כי ישנן חברות יצרניות של סופטשלים שנחשבות באופן כללי כטובות ואיכותיות יותר מאחרות. לדוגמה, סופטשלים של חברת Colombia, חברת Salomon, חברת  Mamot ועוד מגוון חברות שניתן להגיע אליהן בקלות על ידי שיטוט קל באינטרנט.

 

לסיכום

עברו על הטיפים לעיל, ובעזרת תיעדוף ובירור מתאים, הגיעו לבחירה וקנייה של הסופטשל המתאים ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

מעיל סופטשל לחורף

אולי יעניין אותך גם

חקר התודעה
כללי
מה זה חקר התודעה?

התודעה הנפשית של האדם היא אחד ממושאי הידע האנושי שיש לנו עליהם הכי פחות מידע. למרות ההתקדמות הרבה שהאנושות עברה במישורי ידע רבים, דווקא התודעה

קרא עוד »
מתנה לחנוכת בית
כללי
4 מתנות מרשימות לחנוכת בית

חיפוש אחר מתנה מרשימה לחנוכת בית עשוי להיות מייגע וממושך. שכן, יש היצע רחב של אפשרויות ורק חלק מהן נחשבות לשימושיות. בשורות הבאות נציג בפניכם

קרא עוד »
5 אטרקציות עם החברים במדבר
כללי
5 אטרקציות עם החברים במדבר

המדבר הוא מקום מרתק ביותר. הוא מלא בטבע יפהפה וחוויות מרתקות. במדבר תוכלו למצוא דברים מדהימים כמו גבעות, חולות וסלעים. אבל יש להם גם אתגרים,

קרא עוד »
עבודה בגובה
כללי
 5 טיפים לבטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה, נותרה היבט מאתגר של תעשיות שונות, הדורשת הקפדה על פרוטוקולי בטיחות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח את רווחתם של העובדים. מאתרי בנייה ועד פרויקטיי

קרא עוד »
עצי חיים ביהדות
כללי
עצי חיים ביהדות

ספר התורה נחשב במסורת היהודית כפריט הקדוש ביותר לעם היהודי. מתוך כבוד ויראת קודש כלפי ספר זה, אחת ההלכות קובעת שיש לנהוג בו בצורה מכובדת

קרא עוד »