איך לבחור דייגי לחתונה?

תהליך תכנון חתונה הוא לא פשוט, בעיקר בשלב שבו צריך לסגור את הדי ג'יי. כיצד אם כן תוכלו לבחור את הדי ג'יי הטוב ביותר לחתונה שלכם? להלן המדריך המלא.

 GOD IS A DJ איך לבחור דייגי לחתונה?

בחירה של ספקים לאירוע החתונה מהווה החלטה לא פשוטה, בייחוד כאשר מדובר בבחירה של דיי ג'יי. המשפט GOD IS DJ משקף את החשיבות של דיי ג'יי לחתונה, וזאת בשל העובדה כי המוזיקה באירוע תקבע באופן ניכר את הצלחת האירוע בכללותו. די ג'יי אשר מחובר לקהל ואוהב מוזיקה בנשמתו ידע להרקיד ולספק אירוע בלתי נשכח. על מנת לפשט את התהליך החלטנו לאגד את מיטב ההמלצות של התקליטנים של חברת קליאנטה אשר מעסיקה את מיטב התקליטנים לחתונות כמו גם המלצות של זוגות נשואים אשר זה עתה התחתנו:

נגן מקצועי

  • ניסיון- חשוב ב לבחור בדייגי אשר הוא מנוסה בתחום, וזאת בשל העובדה כי די ג'יי עם ניסיון ידע להתמודד עם כל סיטואציה באירוע ולהתאים ע"פ ניסיונו את הקו המוזיקלי, בהתאם להערות שלכם בעת פגישת הייעוץ.
  • ביקור באירוע – אין טוב ממראה עיניים, ולכן מומלץ להגיע לאחד האירועים בו מתקלט הדי ג'יי בכדי לבחון את ההשפעה שלו על הקהל. כיום לא צריך כבר לגשת לאירוע באופן פיזי, אלא להתרשם באמצעות הרשתות החברתיות וכן האתרים הרשמיים של החברות והתקליטנים אשר מציעים עשרות סרטונים בהם הופיעו במסגרת של חתונות גדולות או מצומצמות.
  • קבלת המלצות – באתרי מדרג מתמחים למתחתנים כמו גם בקבוצות ייעודיות תוכלו לקרוא המלצות של זוגות אודות חברות המתמחות בתחום או תקליטים אשר הופיעו באירוע. זאת, יש לקחת בחשבון כי מדובר בחוויה סובייקטיבית מומלץ לפנות לפחות לשלושה תקליטנים או חברות, ולבקש באופן ספציפי תקליטן עליו שמעתם במידה ומדובר בחברה אשר מאגדת מספר תקליטנים.
  • תיאום ציפיות – בעת הפגישה הראשונית בדקו כי במסגרת ההתקשרות אתם עומדים במסגרת התקציב, ולכן יש לבצע תיאום ציפיות עם הדיי ג'יי אשר בו תציינו בפניו את התקציב כמו גם את החזון שלכם מבחינה מוזיקלית, כך שתוכלו ליישר קו ולהבין יחדיו למה אתם מצפים באירוע.
  • כימיה – הכימיה שלכם עם הדי ג'יי היא זו אשר תקבע למעשה באיזה די ג'יי תבחרו. די ג'יי אשר ידע להתאים את עצמו ולתת לכם הרגשה טובה לקראת האירוע הוא הדי ג'יי אותו תבחרו, ולכן במקרים כאלו מומלץ גם להקשיב ללב ולבחור במי אשר אתם מרגישים כי נמצא באותו קו מחשבה מוזיקלי איתכם. לכן, בחנו האם הדי ג'יי שלכם קשוב לבקשות, בעיקר בפגישה השנייה אשר לרוב מתקיימת כשלושה עד שבועיים לפני האירוע ואשר במהלכה ייקבע הקו המוזיקלי כמו גם דגשים שלכם לגבי שיר חופה וסלואו.

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »