איך יונים יכולות להרוס אירוע יום הולדת בחצר הבית

יונים הן סמל לחופש וטוהרה. האמנם? מסתבר, שיונים הפכו להיות מטרד של ממש לבני האדם, ובטח כשהן בוחרות לבוא ולהפריע באמצע אירוע. אז למה צריך להרחיק אותן? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

גירוש יונים

הרחקת יונים היא פעולה שנהייתה מאוד מבוקשת בשנים האחרונות בשל המטרד הגדול שהן גורמות לבני אדם. דמיינו לכם שאתם רוצים לחגוג יום הולדת בחצר ביתכם, ואז חבורה של יונים מחליטה להופיע וללכלך לכם את החצר או להפיץ ריח ממש לא נעים. זו בהחלטה הרגשה לא נעימה, ולכן אפשר להשתמש בחברה המתאימה להרחקת יונים, כמובן בלי לפגוע בהן.

היונים הן ציפורים חכמות, שחשוב מאוד להגן עליהן ולא להדביר אותן, אבל חשוב להכיר שהיונה גם יכולה להיות עקשנית ואגרסיבית, ואם תנסו לגרש אותה היא תתמיד ותתעקש על הישארותה במקום.

 

למה בכלל לגרש את היונים?

בתל אביב, הופעת יונים לא רצויות בשטחים פרטיים היא תופעה מוכרת, ולכן כיום יש מספר חברות שמתמחות בתהליך הרחקת יונים בתל אביב בצורה מקצועית. אבל תחילה, בואו נבין למה אנחנו בכלל רוצים להרחיק את היונים משטח ביתינו, ואיך הן יכולות להרוס אירועים מיוחדים:

  1. הן מפיצות ריח לא נעים ועושות רעש.
  2. הן מפזרות לכלוך כמו הצואה שלהן, פסולת ונוצות.
  3. הן גורמות לנזק למתכות מגוולוונות כמו מכוניות, מרזבים או שלדי מתכת.
  4. הן מפיצות כיני יונים שעשויות לגרום למחלות.
  5. במהלך עונת הקיץ הן מקננות במרזבים ואז כשמגיע החורף נוצרות דליפות מים והצפות שחודרות לבית.

 

איך להרחיק את היונים

ישנן שיטות שונות להרחקת היונים לטווח הרחוק:

  • דוקרנים – פתרון טוב לגגות, משום שהנחת הדוקרנים מונעת מהיונים לנחות במקום בו הדוקרנים מוצבים. הדוקרנים לא פוגעים ביונים, הם רק מונעים מהן קינון.
  • רשת חיצונית – ברגע שתותקן רשת בחלל הרצוי, היונים ימנעו מלהיכנס לשטח. זו פתרון שמתאים לשטחים ואיזורים גדולים.
  • סלילים – מציבים את הסלילים על הגג, והם פועלים בצורה רציפה ומתמדת וכך מונעים מהיונים לנחות על הגג.
  • מסרקים – הצבת מסרקים על הגג מונעת מהיונים הקטנות יותר לנחות על הגג.
  • מערכת אלקטרונית – המערכת מפיקה צלילים אולטרסוניים שמרחיקים את היונים ויעילים נגד סוגים שונים של מזיקים.
  • ציפורי דמה – ממש כמו לשים דחליל בגינה, ציפורי הדמה מרתיעות את היונים וגורמות להן לחשוב שציפור אחרת תפסה את הטריטוריה שלהן. אופציה זו יעילה וזולה כדי להרחיק יונים.

 

אמרו שלום ולא להתראות ליונים מטרידות

היונים הן ציפורים יפייפיות ומקסימות, כל עוד הן נמצאות בפארק, בשמיים או בכל מקום שהוא לא השטח הפרטי שלכם. על היונים צריך לשמור וכמובן שלא לפגוע בהן, אבל במידה והן הגיעו לחצר ביתכם, תדעו שיש דרך להרחיקם בצורה נעימה בלי לפגוע בהן. ההרחקה שלהן תמנע לכלכוך, ריחות, דליפות מהמרזבים ואף מחלות שונות. עם זאת, חשוב מאוד להתייעץ עם חברה מומחה להרחקת יונים ולא לפעול לבד בעניין.

חייה

 

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!
טיפים לאירועים
5 טיפים לתכנון אירוע מהחלומות!

התכנון והפיתוח של אירוע מושלם הוא עבודה מרתקת ומאתגרת שדורשת רעיונות יצירתיים, ארגון מדויק והתמדה. בעולם האירועים, הפרטים הקטנים עשויים להיות ההבדל בין אירוע חלומי

קרא עוד »
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון
טיפים לאירועים
מסעדה לאירועים קטנים בראשון לציון

כשמדובר בתכנון אירוע קטן, בחירת המקום המתאים היא חיונית. מסעדה הנותנת מענה לאירועים קטנים יכולה להיות אופציה מצוינת למגוון אירועים, החל ממפגשים אינטימיים, אירועים משפחתיים

קרא עוד »
סדנת צחוק
טיפים לאירועים
איך מתנהלת סדנת צחוק?

בשנים האחרונות, סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר. סדנת צחוק מציע למשתתפים הזדמנות להוריד מתח, לשפר את מצב הרוח ואת רווחתם הכללית. אם גם אתם

קרא עוד »
קערת אוכל
טיפים לאירועים
4 סוגי אוכל מומלץ לכלבים

כמו כל בעלי החיים, הדבר שהכי משפיע על בריאותו של הכלב זה המזון שאותו הוא מקבל. בתור בעלים של כלבים, החשיבות של אוכל איכותי לכלב

קרא עוד »