איך בוחרים את הטעם בעוגת הבת מצווה שלך

בת מצווה. האירוע שכל ילדת בת מצווה מחכה לחגוג אותו.

איזו ילדה לא רוצה לחגוג את אירוע בת המצווה שלה? עם האנשים שאוהבים אותה, האוכל, השירים, השמלה, האיפור, השיער וכמובן עוגת בת המצווה המפוארת.

אבל איך בוחרים איזה טעם עוגת הבת מצווה תהיה?

כל המידע לפניכם.

 

טעם מועדף

הכי חשוב שהעוגה תהיה הטעם המועדף על ילדת בת המצווה, שהרי זאת בת המצווה שלה והיא זוכה לאכול ממנה ראשונה, לכן הכי חשוב שהיא תהיה מרוצה. אבל חשוב לדעת שלא כל עוגה תהיה מספיק יציבה להיות עוגת בת מצווה מעוצבת, ולכן אם הילדה הכי אוהבת עוגות גבינה או עוגות מוס, מומלץ להגיד לה שאם היא רוצה עוגה לבת מצווה עוגה כזאת לא תהיה רלוונטית.

 

עוגה מעוצבת או עוגת שכבות

לכל ילדה יש את הבחירות שלה וההעדפות שלה. יכול להיות שיש ילדה שתעדיף עוגת מוס על עוגה מעוצבת ולכן טעם העוגה מאוד תלוי בבחירה של ילדת בת המצווה. כל ילדה, מה שהיא מעדיפה וטעמה האישי, בהתאם לרמת העיצוב והפאר שילדת בת המצווה רוצה.

 

בצק סוכר

אם הילדה חובבת בצק סוכר (בצק נפוץ מאוד לדמויות ועיטוף עוגות מעוצבות) אז מומלץ לבחור בעוגה בחושה על מנת שהעוגה תחזיק מעמד בכובד של הבצק סוכר. עוגה בחושה יציבה יותר מעוגות גבינה או מוס ולכן היא עדיפה, שכן עוגות שאינן בחושות לא יוכלו לעמוד בכובד בצק הסוכר ועלולות לקרוס, כתוצאה מכך העוגה נהרסת ולכן אם ילדת בת המצווה בוחרת בעוגה שעשויה מבצק סוכר מומלץ לבחור עוגה בסיסית ויציבה.

 

עוגה מזולפת

יש המון ילדות בת מצווה שאוהבות מאוד עוגות עם זילופים שונים, ולכן מומלץ לבחור שניתן יהיה לזלף עליה. יש מגוון עוגות שניתן לזלף עליהן ולכן במידה ורצונה של הילדה הוא עוגה עם זילופים, מומלץ לבחור בעוגה שתוכל להחזיק את הזילופים ולדאוג שיעמדו בצורה יפה, כמובן לפי טעמה האישי של הילדה.

 

עוגת קומות

עוגת קומות תהיה בדרך כלל עוגה גבוהה, מרשימה ויפה, ולכן המון בנות מעדיפות לבחור בעוגת קומות כעוגת בת המצווה שלהן. עוגת קומות מורכבת מכמה עוגות, ולכן מומלץ לבחור בעוגה שתצליח להחזיק את כל הכובד של עוגת קומות. הטעמים המומלצים בעוגת קומות הם שוקולד או וניל, שהם טעמים רגילים ושכולם אוהבים.

 

עוגה מעוצבת

לסיכום, מומלץ שכל ילדת בת מצווה תבחר בעוגה המתאימה ביותר עבורה, בין אם זה עוגת מוס, שכבות, בצק סוכר או כל עוגה מעוצבת אחרת, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת טעם. אם הילדה לא בטוחה מה בדיוק היא רוצה אפשר להתייעץ עם מי שאחראית על עיצוב והכנת העוגה והיא תוכל לתת את העצות הטובות והחכמות ביותר.

המון מזל טוב!

 

עוגת שוקולד

אולי יעניין אותך גם