4 אטרקציות מקוריות שישדרגו לכם את החתונה

כל זוג שמתחתן מוצא את עצמו בשלב מסוים מתלבט לגבי האטרקציות המיוחדות ביותר שישדרגו את האירוע שלו. בשנים האחרונות נוצרו טרנדים שכבר נחשבים ללא ייחודיים. מדובר למשל בחלוקה של משקפי פלסטיק, כובעים ושטויות ברחבת הריקודים. אם אתם מהזוגות שמחפשים אטרקציות מקוריות, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותקבלו רעיונות מקוריים ביותר.

 

אטרקציה מקורית מספר 1 שתשדרג לכם את החתונה – בובות ענק

שימו לב – מדובר באטרקציה מקורית וייחודית שתהפוך את החתונה שלכם להרבה יותר שמחה. אם לא די בכך, אתם תוכלו לבחור 2-3 חברים שישמחו להיכנס לבובת הענק ולהזיע בתוכה למשך כמה שעות. שכן, הבובות די מחממות ועשויות להביא להזעה ממושכת. ההמלצה שלנו היא לבחור בגברים לתפקיד זה או בנשים שלא אכפת להן שהשיער שלהן יתמלא בזיעה. אנו ממליצים לכם לבחור בבובות שיש לכם קשר אליהן. למשל, אם יש לכם בדיחה פרטית עם החבר'ה בנוגע לנמר – תבחרו בבובת נמר.

 

אטרקציה מקורית מספר 2 שתשדרג לכם את החתונה – להקה לאירועים

האטרקציה שתאפשר לכם לשדרג באמת את החתונה שלכם היא הזמנה של להקה לאירועים. שימו לב, אתם יכולים לבחור לאילו שלבים של האירוע אתם רוצים להזמין את הלהקה. הנה כמה אופציות מקובלות:

  • לקבלת הפנים
  • לקבלת הפנים + החופה
  • למהלך האירוע כולו

תשכחו מדיג'יי ותיהנו מהופעה בלייב בחתונה שלכם, כך תאפשרו לאורחים שלכם ליהנות מ- 2 אטרקציות. גם החתונה שלכם וגם מופע.

 

אטרקציה מספר 3 שתשדרג לכם את החתונה – הזמנת זרים טבעיים לאורחים

אתם בטח מכירים את הרגע הזה שבו מפזרים עליכם צעצועים בשקל מהחנויות שבדרום תל אביב בזמן שאתם רוקדים ברחבה. אם כך, כדאי שתדעו שבחתונה שלכם לא יהיו טרנדים זולים. כדי שתוכלו להביא אטרקציה ייחודית שתשדרג את האירוע ותאפשר לאורחים לא רק ליהנות, אלא גם להיראות טוב, אתם צריכים להזמין זרים טבעיים. כאלו שנשזרו אחד אחד עם פרחים חיים שיפיצו ריח מדהים ברחבה.

 

אטרקציה מספר 4 שתשדרג לכם את החתונה – דוכן מתוקים עם אלכוהול

בכל חתונה יש דוכן עם מממתקים ובר אלכוהול בנפרד. אבל מתי לאחרונה יצא לכם לראות בחתונה דוכן שמשלב בין השניים? מדובר בעצם בממתקים שהושרו או מולאו באלכוהול. כך בעצם אתם מאפשרים לאורחים שלכם "לתדלק" באופן המהיר והנוח ביותר. הדוכן יכול לכלול למשל דובונים מסוכרים עם אלכוהול, שיערות סבתא משכרות ושוקולדים עתירי וודקה. אם תרצו לשדרג את האטרקציה הזו, אתם תמיד יכולים לשלוח בובת ענק שתחלק את הממתקים ברחבה.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עד כאן המדריך שלנו שעסק באטרקציות מקוריות שישדרגו לכם את החתונה ויאפשרו לכם לחגוג במקסימום סטייל. מאחלים לכם שתבחרו את האטרקציות המתאימות לכם ביותר ושתיהנו אתם והאורחים שלכם מכל רגע. אל תשכחו לשלוח לנו תמונות מאירוע!

רחבת ריקודים

 

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »