האם אוהלים לחתונות מצטלמים טוב בתמונות

עומדים להתחתן ומחפשים מקום אטרקטיבי לחתונה? מקום בו תוכלו לצלם תמונות מאלפות שיעלו ישירות לעמוד האינסטגרם שלכם? חולמים להתחתן בטבע? אוהלים הם הפתרון לחתונה המושלמת בטבע ולתמונות יוצאות דופן.

 

מה עדיף תמונות באנליות או תמונות מקוריות?

שאלה זו ניתן גם לשאול בצורה שונה: מה עדיף אירוע באנלי או אירוע מגניב? החתונה שלכם היא דבר שייזכר עד לסוף חייכם והתמונות הן אלו שנועדו להזכיר לכם חוויות ושאלות כמו: איך היה, מי היה, איזה עיצוב וגוון קיבל האירוע, שהנכדים שלכם ישאלו פעם. אין ספק שכשמפיקים אירוע ייחודי גם התמונות ייחודיות וזה בדיוק מה שקורה עם אוהלים לחתונות. האוהל הדקורטיבי, האווירה, העיצוב, התפאורה הטבעית מסביב, הם אלו שמייצרים את האווירה המושלמת. לדוגמה, כשאתם בוחרים לערוך חתונה באוהל ולמקם אותו ביער בין העצים אתם מקבלים תפאורה אירופאית מושלמת. וגם כשבוחרים לערוך חתונה באוהל אותו ממקמים בשטח מדברי, זוהי חוויה בלתי נשכחת. גם הצלם שתזמינו לחתונה יוכל לערוך את סרט החתונה המושלם ללא פילטרים של נוף והתמונות ייצאו ז'ורנל.

 

רוצים המון לייקים ותגובות?

בחתונות מיוחדות ידוע שלא רק לצלמים יש תפקיד אלא גם החברים ובני המשפחה מתעדים את האירוע ומעלים לסטורי או לפיד בשידור חי או בתמונות. מכיוון שחתונות באוהלים מגניבות ומקוריות, כמות הלייקים והתגובות לא יפסיקו להגיע. תהיו בטוחים שהחברים של החברים שלכם יעבירו אותם הלאה וישתפו כך שתהיו חשופים למשתמשים רבים ולבסוף אף תהפכו לוויראליים. חתונה באוהל היא מרגשת וכך גם התמונות, אך לאוהל גם יתרונות נוספים.

 

למה בכלל להתחתן באוהל?

אם ניקח לדוגמה את תקופת הקורונה, ההסגרים וסגירת אולמות האירועים – אף אחד לא יודע מתי יפתחו ומפחדים להזמין כדי לא להפסיד את המקדמה. בניגוד לכך, בשביל להשכיר אוהלים לחתונה לא צריך להזמין כל כך הרבה זמן מראש. גם ההנחיות לגבי ההתקהלויות משתנות מה שעוד יותר מקשה על הזמנת אולם אירועים מראש. האוהלים מגיעים בגדלים שונים ולכן אפשר להזמין ממש לקראת האירוע את הגודל הרצוי. אך היתרון הבולט של האוהלים הוא שניתן למקם אותם בכל מקום בו תרצו. בתקופה הזו יש לכך חשיבות רבה בשל המגבלות. אבל גם אם רוצים להתחתן בחצר הבית, על הגג או בטבע האוהלים זמינים ומעניקים לכם את הפתרונות הדרושים. הם מגיעים עם מערכת מיזוג אוויר ביתית, עם חלונות לאוורור, חומרים אוטמים וקירוי לחתונה בחורף, הצללה בקיץ, בידוד רעשים, מעניקים פרטיות ובעיקר מעוצבים. אם חוזרים לקורונה רוב האירועים יצטרכו להמשיך ולהתקיים במקומות פתוחים כל עוד לא כולם יתחסנו ולכן האוהלים הם אידאלים לחתונות. תוכלו לעצב אותם כרצונכם עם בר משקאות, פינות שאנטי ולהכניס את הציוד הדרוש כמו מערכת הגברה, שולחנות, כיסאות ועוד. ואל תשכחו לצלם!

אוהלים לחתונות

אולי יעניין אותך גם

בחירת צלם
חתונות
איך לארגן חתונה קטנה ב-5 צעדים

חתונה קטנה יכולה להיות חוויה אינטימית ומאוד משמעותית עבורכם. כדי לארגן חתונה קטנה ובלתי נשכחת, תצטרכו תכנון נכון ויצירתי, וחשיבה מדויקת ומפורטת. במאמר זה, נציין

קרא עוד »