מה חשוב לבדוק אודות התקליטן לפני שכירתו לאירוע?

אירוע טוב יוכתב לרוב על ידי המוזיקה שמנוגנת בו. בחירת תקליטן נכונה יכולה לשנות את חווית האורחים שנכחו בו – מאירוע שלא יישכח בזכות הנאה וזרימה, לאירוע שלא יזכר בשל היותו פסיבי וסטטי. מה חשוב לבדוק אודות תקליטן לפני שכירתו לאירוע?

 

הקדמה

יש אינסוף סוגי אירועים בחיינו היום יומיים. ימי הולדת, חתונות, אירועי חברה, חגים ומועדים, הרשימה כמעט ובלתי נגמרת… אחד הפרמטרים החשובים כיום באירועים, הוא המוזיקה שמתנגנת בו. לצורך מקסום החוויה של אורחי האירוע, נהוג לשכור תקליטן לאירועים שייתן את המענה האידאלי לצורכי המארגנים והמוזמנים. חשוב להתאים אותו לכמות האנשים המצופה, לאווירת האירוע ולתקציב שהוחלט למטרתו מראש.

תקליטן לאירועים

מה עושה תקליטן באירוע

תפקידו של תקליטן הוא להתאים את מוזיקת הרקע באירוע למתכולל בו. תקליטן טוב יידע להתאים את סוג המוזיקה להלך הרוח של האירוע. בנוסף יתאים את עוצמת המוזיקה לאווירה, לגילאי האורחים ולסיטואציה. לצורך הדוגמה, לאירוע חגיגות חמישים שנה לזוג מבוגר, אליו יגיעו בעיקר אורחים בגיל השלישי, תידרש מוזיקה רגועה ומשמחת בווליום יחסית נמוך. בסיטואציה אחרת, בה חוגגים זוג צעיר חתונה, יידרש מהתקליטן לבחור מוזיקה מרימה, עכשווית ובעלת קצב, בווליום גבוה יותר.

 

סוגי תקליטנים

עקב הדרישה הגבוהה בשוק, קיימת כמות נכבדת של תקליטנים ממגוון רחב של סוגים, שיהיו זמינים לשכירה. יש תקליטנים צעירים, לעיתים אפילו לפני גיל צבא, שיתמחו במוזיקה קצבית, עכשווית ו"מרימה", בעלי ניסיון דל יותר בתחום ולכן זמינותם תהיה בעלות נמוכה יותר.

כמובן שקיימים גם תקליטנים בוגרים יותר, בעלי ניסיון רחב ומניפה עשירה יותר של סוגי מוזיקה לאירועים ספציפיים. הם, לרוב, יעלו יותר כסף, אך במידה והאירוע בעל חשיבות גדולה, ההשקעה תצדיק את עצמה.

תקליטן לאירועים

תקליטן או פלייליסט

בסיטואציות מסויימות, מארגנים יבחרו באופציה ללכת על פלייליסט מתוכנן מראש בכדי לחסוך עלות של תקליטן מקצועי. זו אופציה קיימת, כמובן – בימי הולדת לילדים צעירים, או סתם אירוע משפחתי, ובאירועים דומים בהם ההנאה נובעת בעיקר מקשרים אישיים ומחגיגת מאורע ספציפי, שכירת תקליטן לא בהכרח תצדיק את עצמה.

אם זאת, החסרונות בדבר הם חוסר היכולת להתנהל בצורה דינמית. הפלייליסט נבחר בבעוד מועד, ולכן לא תמיד ניתן לשנות אותו בזמן ובהתאם לאירוע. בנוסף, שינוי עוצמת המוזיקה לא בהכרח יוכל לקבל תגובה מיידית במידת הצורך. אפילו אם בוחרים בעל תפקיד מייועד, הוא לא בהכרח יידע כיצד להתאים את המוזיקה לרגעים הנכונים.

 

לסיכום

שכירת תקליטן לאירוע היא אופציה כמעט ונדרשת. חשוב לדעת, לפני בחירתו ושכירתו, מה הצרכים שלנו לאירוע הספציפי. סוג התקליטן, נסיונו המקצועי, צורת עבודותו וכו'. בנוסף מומלץ לבקש המלצות מלקוחות קודמים, כדי לבדוק התאמה ואיכות. כל עוד תבדקו את נושאים אלו, תגיעו לתוצאה נהדרת, ולאירוע שלא יישכח גם זמן מה לאחר סופו.

תקליטן לאירועים

אולי יעניין אותך גם

אירועים
אירועים
3 אירועים שחובה לתכנן מא' ועד ת'

תכנון אירוע יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד לאירועים בעלי חשיבות אישית או תרבותית משמעותית. אירועים מסוימים, מעצם טבעם, דורשים תכנון קפדני מתחילתו ועד סופו כדי

קרא עוד »