אם יצא לכם פעם לחפש דירה באינטרנט, אתם בטח יודעים שאחד הנתונים החשובים ביותר שאתם מחפשים במודעה כזאת הוא תמונות של הדירה.
צילום נכון של נכס להשכרה, או למכירה יכול להביא לשינוי מהותי בסיכויי ההצלחה לחתימת עסקה. אז מה אתם יכולים לעשות כדי שהנכס שאתם משווקים יימכר בקלות?
להסתכל על הקנקן
רגע לפני שאתם מזמינים עורך דין קניית דירה ומתחילים לערוך את החוזה על הנכס, אתם חייבים לדעת איך לשווק אותו והדרך החכמה ביותר להפוך את הדירה שאתם משווקים לנכס מבוקש היא לצלם אותה בצורה נכונה. אז הנה 5 טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:
טיפ 1: סיפור של אור וחושך
צילומים של דירה חשוכה מספקים הצצה מאוד חלקית למראה האמיתי של הדירה ולכן אינם מומלצים כלל. בחושך אי אפשר לראות את הנוף הנשקף מהחלונות וגם כל הפרטים בתוך הבית לא נראים מספיק ברור, אלא אם יש לכם ציוד מקצועי. לכן הקפידו לצלם תמיד רק באור יום, עם חלונות פתוחים.
טיפ 2: לא צריך מייקאובר
לא תמיד אפשר לשפץ ולחדש את הדירה לפני שמעמידים אותה למכירה, או השכרה כדי להעלות את הערך שלה, אבל סדר וניקיון מינימלי יכולים לעשות פלאים לאופן שבו הדירה מצטיירת בתמונות. הקפידו לצלם רק אזורים מסודרים ונקיים, שנראים טוב בצילום וחשבו אם אתם הייתם רוצים לגור במקום שנראה ככה (כמו בתמונות שצילמתם).
טיפ 3: צילום ייחודי
צילום מזוויות בלתי שגרתיות יכול ליצור תמונות מרשימות ואטרקטיביות. במיוחד אם יש לכם קצת טאצ' אומנותי, או אסתטי. זווית נכונה יכולה ליצור תמונה מחמיאה מאוד, גם אם החדר לא נראה מדהים. קומפוזיציה נכונה יכולה להפוך גם חלל משמים למקום מעניין, לפחות בתמונה וגם לתת למי שמתבונן בתמונה תחושה שזה מקום שכדאי לראות, או לפחות ליצור אווירה מושכת.
טיפ 4: להדגיש את מה שטוב
כמעט בכל דירה יש איזשהו יתרון שלא קיים בדירות אחרות. זו יכולה להיות מרפסת ענקית, או מזגן בכל חדר, במקום מזגן מרכזי, או חדר רחצה מעוצב, שעבר שיפוץ לא מזמן ועוד.
השתדלו להדגיש את האלמנטים המיוחדים הללו כמה שיותר בתמונות שתצלמו, כל תדגישו את היתרונות בפני הקונים הפוטנציאליים.
טיפ 5: מה שבחוץ
כאשר קונים, או שוכרים דירה, קונים בעצם גם את השכונה שבה היא נמצאת, העיר, או האזור. לכן, הקפידו לספק גם תמונה של סביבת הנכס, כדי שהקונים הפוטנציאליים יוכלו להתרשם ולהחליט אם סביבת הנכס נאה בעיניהם.
לסיכום
פרסום של דירה למכירה, או השכרה מתחיל קודם כל בעיניים. אם הצילומים שתפרסמו יצליחו למשוך את הקונים הפוטנציאליים, הרי שעשיתם את הצעד הראשון והחשוב במכירה מוצלחת של העסק. בהצלחה!