כל עסק המעוניין בלקוחות ובהגדלת הרווחים, צריך לקיים יחסי גומלין עם הלקוחות שלו.
באמצעות מערכת sms אוטומטית ניתן לעשות זאת בקלות.
אך האם ניתן גם לשלוח במערכת גם תמונות? על כך במאמר הבא.
מה ניתן לשלוח באמצעות מערכת sms אוטומטית?
כאשר מקיימים אינטראקציה עם הלקוחות באמצעות מערכת לשליחת sms צריך לתת דגש לאלמנטים אישיים שיטפחו עימם את הקשר. למשל: ברכות ליום הולדת, sms עם שמות פרטיים, אימוג'ים נחמדים וכד'. כאשר יוצרים רשימת תפוצה של לקוחות ניתן לשלוח להם תזכורות, הודעות עבור לידים שהם שלחו בדפי הנחיתה, עדכונים על הזמנות ורכישות, אימות הזהות על מנת להתחבר לאתר המאובטח של העסק, חידוש מנויים, סקרים, קישורים למידע רלוונטי, ניהול שיח, הודעות קוליות, שיווק ופרסום השירות או המוצרים באמצעות טקסטים ותמונות.
מדוע עסקים שולחים תמונות ב-sms?
האפשרות למשלוח תמונות בשילוב טקסט היא פתרון אידיאלי לקמפיין שיווקי אישי. תמונות בעלות תוכן של שיווק מוצרים, קופוני הנחה או מבצעים שונים משמרים את רשימת תפוצת הלקוחות ומעניקים להם ממד נוסף להרגלי הצריכה שלהם. אדם המקבל sms של תמונה העוסקת במבצע אטרקטיבי המתרחש באותו יום, יכול לראות את המוצר או השירות ולא רק לקרוא עליו. זה ימשוך אותו לחנות המקוונת באמצעות קישור כדי לבחור ולהזמין את המוצר שבחר. גם sms המלווה בתמונת הלוגו של העסק תמתג אותו ותכניס אותו לתודעת הלקוחות שהוא רוצה להשיג. בימים בהם רוב הציבור גולש ברשתות החברתיות ויכול לצפות בסרטונים ובתמונות עם פילטרים ואפקטים כמו GIF למשל, ה-sms צריך להביא להם את אותה איכות באופן אישי וישירות למכשיר הנייד. אותם אנשים שמצאו בהודעות את הצרכים שלהם כבר לא יחפשו אותם ברשתות החברתיות.
כיצד התמונות יסייעו ללקוחות מתלבטים?
כאשר לקוחות מתחילים לבצע הזמנה בחנות מקוונת למשל, הם לעיתים ברגע האחרון נוטשים את סל הקניות ויוצאים מהאתר. המערכת המשוכללת מזהה זאת ושולחת להם sms אישי עם תמונת המוצר וקופון אישי על מנת לפתות אותם לחזור לסל הקניות ולבצע את הרכישה. זהו יתרון המגדיל את הסיכוי להפקת רווחים ולשימור הלקוחות.
כיצד לתזמן בין שליחת טקסטים לתמונות?
כדי שהשיווק יהיה אפקטיבי ולא אגרסיבי מדי יש לעשות אותו בתדירות המתאימה לקהל היעד ולגוון בין ההודעות כדי שלא ייראו אותו הדבר. את זה ניתן לעשות באמצעות קישורים, תמונות, טקסטים או אימוג'ים, לשלב ביניהם וכך לקדם מוצרים חדשים. הדיוור המגוון עוזר לשמור על הקשר עם הלקוחות ולהגדיל את המאגר שלהם. מבחינת התזמון ניתן לתזמן את ה-sms בצורה אוטומטית בשעות מסוימות, בימי חול בלבד במידה ושולחים אותם לציבור השומר שבת, בטפטופים לאורך היום לעסק עם מאגר לקוחות גדול כדי שלא יהיה עומס על המוקד שלו המעניק את השירות כאשר הלקוחות יחזרו אליו ועוד.