עם הפופולריות הגוברת של פלטפורמות מדיה חברתית כמו טיקטוק, מותגים פונים למשפיענים כדרך להרחיב את ההתעניינות בהם. בימים אלה, אתה יכול למצוא כמעט כל אחד באפליקציות האלה. כשלוקחים את זה בחשבון, אין פלא שיותר עסקים פונים לשיווק משפיענים כדרך להציג את המוצרים שלהם בפני אנשים שעוקבים אחר החשבונות המסויימים האלה.
אבל כמה אתה יודע על סוג זה של שיווק? האם אתה מוכן להתחיל ליצור קמפיינים למותג שלך? המשיכו לקרוא כדי ללמוד את כל מה שאתם צריכים לדעת על קמפיינים של משפיענים בטיקטוק!
מהו קמפיין משפיענים?
אם אתה תוהה על מה המהומה בכל הנוגע לקמפיין משפיענים בטיקטוק, כדאי להתחיל עם הבסיס – מה זה קמפיין משפיענים? קמפיין משפיענים הוא קמפיין שיווקי דרך המדיות – יצירת סדרה של קשרים אסטרטגיים בין מותגים וחברים מאוד מעורבים בקהילה המקוונת. האנשים האלה נקראים משפיענים, והם יכולים להיות כל אחד – כל עוד הם מחזיקים עוקבים רבים במדיה החברתית.
לאחר שזיהית את המשפיענים הנכונים למוצר שלך – כלומר כאלה שפונים לקהל תוכן שמתקשר למותג – אתה יכול להתחיל ליצור תוכן ולשתף אותו באמצעותם ברחבי המדיה החברתית – כך שהעוקבים שלהם יקבלו ישירות את המידע בנוגע למותג. כך הקהל הרצוי ייחשף למוצר שלך ולמותג שלך. כאשר זה נעשה בצורה נכונה, זה יכול לגרום לעלייה גדולה במעורבות המותג ובמכירות.
מה לחפש בבחירת משפיענים לקמפיין שלך
בעת יצירת קמפיין משפיענים, תרצה להתמקד בשני דברים עיקריים. הראשון הוא הקהל של המשפיע. גלה מי קהל היעד שלך בטיקטוק ואיזה סוגי תוכן הם אוהבים לראות. לאחר מכן, התמקד בסוגי התוכן שהמשפיענים שבחרת יוצרים. תרצה למצוא משפיענים שיש להם קהל עוקבים גדול אבל שגם יכולים גם ליצור תוכן איכותי שרלוונטי למותג שלכם.
כדי לעזור לך למצוא את האנשים הנכונים, אתה יכול להסתכל על הסטטיסטיקה של חשבונות טיקטוק ספציפיים. אתה יכול גם להשתמש בחברות שונות המציעות יצירת קמפיינים עם משפיעני טיקטוק – ובכך לחסוך את הטרחה והמאמץ שביצירת קמפיין.
השלבים ביצירת קמפיין משפיענים בטיקטוק
כפי שנאמר קודם, ניתן ליצור קמפיין משפיענים בטיקטוק לבד או באמצעות חברה שעוזרת ביצירת הקמפיין במדיה – אך בכל זאת ישנם כמה שלבים חשובים שיש לעבור. השלב הראשון הוא לדעת מה אתה מעוניין להציג – אם זה מותג שפונה לצעירים או מבוגרים, בתחום הקוסמטיקה או המזון – בנייה של תיאור מבוסס של המותג תעזור במציאת הקהל.
ברגע שדבר זה מבוסס, השלב הבא הוא למצוא משפיען איכותי עם קהל רב שעוסק בתחום של המותג. משם הדרך יותר נוחה – שיתוף פעולה עם המשפיען בדרך ליצירת קמפיין אמין ומעניין.
לסיכום…
קמפיין משפיענים בטיקטוק אמנם נשמע כמו דבר שולי, אך בימינו התועלת של קמפיין זה משמעותית לפיתוח והרחבה של עסק. שימוש נכון בכלי הפרסום האפשריים בטיקטוק, יחד עם העזרה של משפיענים בעלי קהל רחב יכולים להוביל לקמפיין מוצלח ביותר.